  • Data: 2018-11-06 20:22:24
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2018 o 19:55, LordBluzg(R) pisze:

    > W innych krajach, już to przerabialiśmy. Tam jest zupełnie inna kultura
    > i nie można tego porównywać.

    Nie prawda. Takie samo tłumaczenie było przy zamku i okazało się, że
    jednak mimo, że przepisy stanowią co innego to można jechać jeden na
    jeden, policja za to nie każe i apokalipsy ani hatakumby nie ma.
    Przestań na siłę robić z Polaków idiotów.

    Tak samo jak przez jedną dekadę widać niesamowity postęp w kulturze na
    drodze. I to często kulturze wbrew przepisom. Kiedyś też byli tacy co
    wrzeszczeli o anarchii przy jeździ na zamek, wypuszczaniu z
    podporządkowanej itp. Minęło 10 lat i już nawet samochód zatrzymujący
    się przed przejściem nie jest sensacją. Więc nie dramatyzuj.

    Ponadto - nikt przecież nie postuluje nakazywania pieszym łażenia na
    czerwonym. Jedynie brak sankcji za sam fakt przejścia na czerownym. Za
    stworzenie zagrożenia jak już ustaliliśmy - zostaje.

    > I dokładnie to mam na myśli. Jeśli statystyki sie poprawią podobnie do
    > zachodnich to dlaczego nie?

    Ponieważ istotna część kierowców uważa niechronionych uczestników za
    stonkę drogową, a przejścia dla pieszych wbrew nazwie nie służom u nas
    dla pieszych a przeciw nim - są to miejsca gdzie według znacznej części
    kierowców piesi mogą wyjątkowo przejść i ich pierwszeństwo objawia się
    tym, ze mają pierwszeńtwo jak nic nie jedzie. Usprawiedliają również
    swoje zachowanie prawem masy i zasadami fizyki. Nawet w twoim przypadku
    to widać - nie mówiłeś że pieszy na przejściu powinien się bać
    samochodów? Dziwna teoria.

    > Nie czaję że wszyscy czerwone. Rozjaśnij? Może chodzi Tobie o
    > spierdolony program?

    Ja też nie czaje co w tym dobrego, że wszyscy stoją - dlatego takie było
    moje zdziwienie jak ci się podobało.

    rawo-jazdy-i-samochod"

    > Noale co Ty porównujesz? Pieszy w większości nie posiada prawa jazdy

    Przecież masz wyżej, że większość ludzi posiada. Zdradzę ci tajemnicę -
    większość pieszych i rowerzystów posiada PJ.

    > nie ma pojęcia o przepisach RD, dzieci już wcale.

    Wydaje ci się. Wiekszość - praktycznie wszyscy mają całkiem dobre
    rozeznanie w przepisach w zakresie jaki ich dotyczy. Zdarza się, że mają
    to w dupie (jak na przykład jak chodzący na czerwonym, albo praktycznie
    każdy kierowca jeśli chodzi o prędkość), ale twierdzenie, ze nie mają
    pojęcia o przepisach jest niczym nieuzasadnione. Być może tego nie
    wiesz, ale uczą tego w szkole;)

    > Więc jak będzie miał przymus czerwonego z powodu zielonego pieszego to
    > ryzyko spada.

    Jak wprowadzić red flag, to jeszcze bardziej. Rozczulające jest jak
    kierowcy chcą dobra pieszych i rowerzystów;)

    Shrek