  • Data: 2018-11-19 10:20:44
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 03:29:04 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Cos sie zmienilo i juz wszystkich wyszukali ?

    Tak z ciekawości wlazłem dzisiaj na stronę
    https://obywatel.gov.pl
    w zakładkę "sprawdź swój pojazd" i oprócz dwóch aut które faktycznie mam jest tam
    jeszcze FSO125 którego już dawno nie mam. Nie pamiętam czy zgłaszałem sprzedaż czy
    nie zgłaszałem ale pojazd ciągle na mnie figuruje
    Oczywiście brak ważnych badań technicznych i brak ważnego OC od 1999r;)