    Subject: Re: fatamrugana 3D
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <psp7fa$mc2$6@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <psr7ht$583$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <2qndi6rqubga$.1wzzc3fe80e30.dlg@40tude.net>
    <5bf1e75a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <pstk3d$ba0$4@node2.news.atman.pl>
    <5bf2b25b$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <psv8dm$fis$3@node1.news.atman.pl>
    <5bf33ca9$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf3c60a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf3c770$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf3e032$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 20 Nov 2018 12:23:14 +0100

    W dniu 2018-11-20 o 11:21, cyklista pisze:

    > źle napisem, miało być "idzie wzdłuż głównej po chodniku", kluczowe
    > zapewne jest to "kilka metrów" czy już można uznać że jest to tylko
    > droga czy dalej jesteśmy w obrębie skrzyżowania.

    W tym przypadku jest to droga jednokierunkowa (ta teoretycznie
    podporządkowana) z kierunkiem OD głównej (skręt w prawo) a nie DO
    głównej. Teoretycznie, bo znaku A7 nie ma więc nikt DO głównej nie
    dojeżdża na jednokierunkowej (pod prąd) pieszy nie wie gdzie się kończy
    obręb skrzyżowania. Ponieważ jest tam murek, to przełażą na tej
    jednokierunkowej, co najmniej 3 m od skrzyżowania. Nawet nazwanie tego
    "podporzadkowaną" teoretycznie jest błędne bo brak znaku A7 wyklucza
    taką opcję.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>