    Subject: Re: fatamrugana 3D
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <2qndi6rqubga$.1wzzc3fe80e30.dlg@40tude.net>
    <5bf1e75a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <pstk3d$ba0$4@node2.news.atman.pl>
    <5bf2b25b$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <psv8dm$fis$3@node1.news.atman.pl>
    <5bf33ca9$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf3c60a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf3c770$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf3e032$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bf3eed1$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@h...linksys>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 21 Nov 2018 11:34:50 +0100

    W dniu 2018-11-21 o 11:08, SW3 pisze:

    > I włażą gdy jesteś już na tej drodze (czyli na tych 3 metrach)?

    Też. Często przeskakują murek. Zależy jak im się spieszy. Ci co skaczą
    przez murek nie pyszczą o pierwszeństwo, ci co włażą za murkiem,
    bezczelnie się ładują. OK, nie jadę tam szybko, bo uliczka wąska a skręt
    90' powoduje redukcję prędkości do 10km/h. To nie jest jedno takie
    miejsce na świecie. Znam kilka podobnych i podobne zachowanie pieszych.
    Dokąd nie było przepisu że pieszy ma pierwszeństwo na pasach, to OK,
    odkąd wprowadzono przepis, to często pieszy, przy skrzyzowaniu, nawet
    jak nie ma namalowanych pasów czy znaku to uzurpuje sobie pierwszeństwo,
    bo ON idzie. Ja raczej nikogo nie przejadę ale świry, które deptają w
    podłogę, nie raz miały kolizje, na szczęście nie groźne.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>