  • Data: 2014-07-25 16:31:21
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 16:02:19 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > a) śmiesznie mała baza danych, paredziesiąt milionów wpisów.
    > b) 2s robi się byle czym, wliczając w to najmarniejsze bazy danych
    > "pisane przez pryszczatych nastolatków"

    Niby tak, ale radze sprawdzic pod pelnym obciazeniem, zeby sie nie
    okazalo ze pryszczaty nastolatek o czyms tam zapomnial lub nie
    przewidzial. Albo od razu postawic na cos sprawdzonego.

    > Zbędne. Wyłacznie głupia filozofia że na wszystko musi być dupochron.

    I tak maja, ale na papierze. Wiec to raczej kwestia wygody ... i
    zabezpieczenia przed pozarem, powodzia, itp.

    > nawet gdyby skanowali po kilka jpg na każdą akcję, to dalej nie są to
    > imponujące problemy bazodanowe. To tylko składowanie.

    Oczywiscie, tym niemniej przy 1MB przybywa juz 4TB rocznie - i domowy
    pecet tego nie zdzierzy.

    > *Bardzo* malo. Idę o zakład że politycy i urzędy rozdmuchały projekt, bo
    > sam pomysł trzymania smiesznych ilości danych per samochód naprawdę nie
    > jest imponujący. To wlasnie robota dla lepszego studenta na zaliczenie -
    > podobny poziom zlozonosci problemu.

    Z jednej strony tak, z drugiej - okaze sie ze ten student przez rok
    nie doprowadzi programu do dobrego dzialania.

    Bylo stanac do przetargu :-)

    J.