  • Data: 2018-02-13 08:58:05
    Temat: Re: hysteria spalinowa
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2018 o 00:58, Pszemol pisze:

    > Jak zwykle, bardzo cenny i przemyślany udział w dyskusji.
    > a ja tu widzę drugie dno. Ja mieszkam w biedniejszej części śląska.
    mieszkania tu chodzą po 1tyś za metr - do lekkiego remontu. czyli za
    50tyś+20 na remont masz fajne mieszkanie z kaloryferami. Centrum naszego
    małego światka to KAtowice. duuuuuże Katowice. Tam mieszkania zaczynają
    się od 2tyś za klitkę, na totalnym zadupiu. Ktoś by pomyślał ze może dla
    tego ze blisko do pracy. nic bardziej mylnego. często do miejsca pracy
    (nawet w katowicach) dojedziesz szybciej z innego miasta. Tymbardziej że
    jak już sie wpakujesz na średnicówkę, autostradę to w parę minut jesteś
    na miejscu.
    jak to się ma do stwierdzenia Zenka? Może dla wielu ludzi Kraków,
    Warszawa Wrocław to taki "stan umysłu". Coś o czym marzyli całe życie,
    albo gdzie żyli i nie potrafią sobie wyobrazić innego miejsca do życia.
    teraz zarabiają np 3 tyś i muszą większość wydac na mieszkanie w centrum
    metropolii, a mogli by zarabiać 2 tyś, i wydawać 500zł na mieszkanie na
    zadupiu. mniej pracy, mniej stresu, mniej smogu.... tylko prestiż żaden.

    ToMasz