    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 14 Oct 2015 02:25:10 -0700 (PDT)
    Subject: Re: jak już o szybach...polerowanie szyb
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 14 października 2015 10:33:56 UTC+2 użytkownik AA napisał:

    > Akurat spodziewałem się, że będzie więcej, a wychodzi, że zamiennik identyczny z
    oryginałem kosztuje w granicach 900zł na allegro. W Intercarsie "z ulicy" 1300.

    > Trochę więcej jest, poza tym wymiana szyby to zawsze też ryzyko, że wymieniający
    coś spieprzy - a po godzince polerowania jest znaczna poprawa, to czemu nie?

    Jak kupisz zamiennik gorszej jakosci to nawet 400pln moze kosztowac.

    Ale tak czy inaczej wymiana jest IMHO kiepskim pomysłem.
    U mnie uszczelka jest zintegrowana z plastikiem pod szybą.
    No wlasnie. Niby jest ale po wymianie już nie bo szyba przyszła sama a nie z
    plastikiem. I teraz na łączeniu jest ucięte i bylejak spasowane.

    A spolerowanie może wyjśc a może nie wyjść. Feler taki że jak gostek zrobi babola to
    może sie okazać że to nie do uratowania i mimo że nie przeszkadza strasznie ale może
    wkurzać. Szczególnie jak taki babol jest centralnie na wprost...