  • 11. Data: 2009-01-21 10:27:00
    Temat: Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    news:gl6ide$frk$1@node1.news.atman.pl...
    > \
    >>

    > Nie wszystke nagrywarki obsluguja RGB na wejsciu.

    No popatrz, ta też pewnie nie i tylko dla zmyły napisali o RGB w instrukcji
    :-)

  • 12. Data: 2009-01-22 13:01:49
    Od: jg <f...@f...pl>

    eh, no i nie udaje mi sie... wiekszosci opinii napisanych w watku bylem
    swiadom. chcialem sie upewnic, ale nie pomoglo. jeszcze poprobuje nie przez
    scart tylko po cinchach.

    z tylu rekordera lg mam przelaczniczek miedzy rgb output a component
    output. rozumiem, ze to obejmuje rowniez wyjscia scart (bo mam tez inne na
    cinch'e)?

    czy moze byc tak, ze sygnal wchodzacy przez scart (np. z dekodera) musi
    wychodzic na tv przez drugi scart, a przez hdmi nie wyjdzie (hdmi bedzie
    nieaktywne)?

    dzieki za dotychczasowe sugestie.

    --
    jg

  • 13. Data: 2009-01-22 13:15:36
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Uzytkownik "jg" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci

    > czy moze byc tak, ze sygnal wchodzacy przez scart (np. z dekodera) musi
    > wychodzic na tv przez drugi scart, a przez hdmi nie wyjdzie (hdmi bedzie
    > nieaktywne)?

    Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie ale spróbuje,moze byc problem z HDMI.
    Sa takie konfiguracje sprzetowe w króych to nie dziala. tj dany dekoder ma
    problem z danym typem tv, nie wiem czy takjest w twoim przypadku ale ...

    Uklad z dwoma EURO jaki opisywalem dziala i u mnie i u moich znajomych z
    róznymi konfiguracjami sprzetowymi. Jesli kable sa ok, jesli ustawienia dla
    wyjsc i wejsc zgodne, wybrane odpowiednie wejsci czylinp AV2 w nagrywarce to
    wszystko musi dzialac.

    Kable sprawdzone ?

  • 14. Data: 2009-01-22 13:18:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > z tylu rekordera lg mam przelaczniczek miedzy rgb output a component
    > output. rozumiem, ze to obejmuje rowniez wyjscia scart (bo mam tez inne na

    To obejmuje TYLKO scart.
    RGB na cinchach nie uzyskasz.

    Ale skoro to output to chyba nie o to chodzi, skoro masz problemy z INPUT.

    > czy moze byc tak, ze sygnal wchodzacy przez scart (np. z dekodera) musi
    > wychodzic na tv przez drugi scart, a przez hdmi nie wyjdzie (hdmi bedzie
    > nieaktywne)?

    Przez HDMI w nagrywarce?
    Bardzo mozliwe ze jest jak piszesz.
    Po prostu nagraj cos z tego scarta i odtwórz.

  • 15. Data: 2009-01-22 13:37:05
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    jg pisze:
> [...]
    >
    > z tylu rekordera lg mam przelaczniczek miedzy rgb output a component
    > output. rozumiem, ze to obejmuje rowniez wyjscia scart (bo mam tez inne na

    Raczej, bo chyba nie realizuje sie componentu przez Scart, ale moge sie
    myslic. Wydaje mi sie, ze ten przelacznik przelacza sygnal na chinczach.
    RGB-Component

    Jingiel

  • 16. Data: 2009-01-22 13:38:49
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Uzytkownik "jg" <f...@f...pl> napisal w wiadomosci

    Jeszcze jedna uwaga. Kablem musza byc tzw. pelne. Czyli wszystkie piny
    polaczone kablem. Czasem spotyka sie okrojone wersje.

    Jingiel

  • 17. Data: 2009-01-22 13:40:07
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Cavallino pisze:

> [...]

    A ty sie nie pomyliles???? Masz przelacznik COMPONENT czy COMPOSITE,
    bo to zasadnicza roznica.

    Jingiel

  • 18. Data: 2009-01-22 13:52:34
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik jg napisał:
> [...]
    >
    > z tylu rekordera lg mam przelaczniczek miedzy rgb output a component
    > output. rozumiem, ze to obejmuje rowniez wyjscia scart (bo mam tez inne na

    podaj dokladny model tej nagrywaki, zobacze jak tam jest.

    > czy moze byc tak, ze sygnal wchodzacy przez scart (np. z dekodera) musi
    > wychodzic na tv przez drugi scart, a przez hdmi nie wyjdzie (hdmi bedzie
    > nieaktywne)?
    >
    > dzieki za dotychczasowe sugestie.

    tak może być, by był na hdmi, musiałby byc przekonwertowany.
    u mnie w dvd z hdmi idzie obraz tylko z płyty, reszta jest tak samo.
    Ale nie koniecznie tak byc musi.

    pawell

  • 19. Data: 2009-01-22 13:53:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:

    > A ty sie nie pomyliles???? Masz przelacznik COMPONENT czy COMPOSITE, bo
    > to zasadnicza roznica.
    >
    > Jingiel

    i to duża :-)

  • 20. Data: 2009-01-22 18:30:16
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 14:38:49 +0100, Jingiel napisał(a):

    > Jeszcze jedna uwaga. Kablem musza byc tzw. pelne. Czyli wszystkie piny
    > polaczone kablem. Czasem spotyka sie okrojone wersje.
    >
    > Jingiel

    Kable pelne. Sprawdzalem omomierzem konfrontujac z definicja scart z netu i
    wszystkie piny sa wlasciwie polaczone.

    --
    jg