  • 31. Data: 2009-01-23 06:31:50
    Temat: Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:497962d7$1@news.home.net.pl...

    > jak uważasz że to badziew to podaj jaki masz lepszy?

    Każdy nie-n-kowy?
    Nawet Samsung od Polsatu ma jednocześnie sygnał SD i HD.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 32. Data: 2009-01-23 06:35:37
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Wiewior napisał:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy nie-n-kowy?
    > Nawet Samsung od Polsatu ma jednocześnie sygnał SD i HD.

    tak tylko kto użuwa jednocześnie euro i hdmi?

    pawell

  • 33. Data: 2009-01-23 07:41:16
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    > tak tylko kto użuwa jednocześnie euro i hdmi?

    Każdy kto ma nagrywarkę DVD?

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 34. Data: 2009-01-23 08:02:09
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Wiewior napisał:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy kto ma nagrywarkę DVD?

    nierozumiem, po co nagrywarka przy pvr?

    pawell

  • 35. Data: 2009-01-23 08:09:46
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    > nierozumiem, po co nagrywarka przy pvr?

    1) Nie rozumiem - czasowniki z nie pisze się rozłącznie
    2) A nagraj mi na DVD materiał z typowego platformowego PVR-a. Zwłaszcza w
    przypadku materiału HD.

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 36. Data: 2009-01-23 08:15:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    pawell32 pisze:

    > tak tylko kto użuwa jednocześnie euro i hdmi?

    Kaźdy kto ma CRT i projektor

    --
    Pete

  • 37. Data: 2009-01-23 08:45:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

> [...]

    > 1) Nie rozumiem - czasowniki z nie pisze się rozłącznie
    > 2) A nagraj mi na DVD materiał z typowego platformowego PVR-a. Zwłaszcza

    1.pomyliłem się
    2.myślałem że nie ma w tv nic godnego nagrywania :-)

    pawell

  • 38. Data: 2009-01-23 08:49:02
    Od: jg <f...@f...pl>

    zauwazylem, ze jak zmienie na 576p to w tv znika napis "brak sygnalu" i
    jest czarny obraz. tzn. szkoda, ze czarny, ale to juz jest jakas wskazowka.
    dzis bede kontynuowac...

    --
    jg

  • 39. Data: 2009-01-23 08:51:41
    Od: jg <f...@f...pl>

    aha, i udalo mi sie ustawic tak, ze scartem fonia przechodzi... wiec
    slychac, ale, jeszcze, nie widac...

    --
    jg

  • 40. Data: 2009-01-23 10:06:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak uważasz że to badziew to podaj jaki masz lepszy?

    No właśnie ten powyżej chociażby.