  • 41. Data: 2009-01-23 10:07:27
    Temat: Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > tak tylko kto użuwa jednocześnie euro i hdmi?

    Wielu.
    Np. każdy kto ma zewnętrzną nagrywarkę.

  • 42. Data: 2009-01-23 10:30:20
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie ten powyżej chociażby.

    kurde, mało z krzesła nie spadłem
    .

    pawell

  • 43. Data: 2009-01-23 13:05:54
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 11:06:51 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie ten powyżej chociażby.

    e, to znaczy, ze moge o konkrety pytac...

    a moze jeszcze masz ten philips pvr z cyfry i tv lg 32LC51?

    --
    jg

  • 44. Data: 2009-01-23 13:15:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > e, to znaczy, ze moge o konkrety pytac...
    >
    > a moze jeszcze masz ten philips pvr z cyfry i tv lg 32LC51?

    Nie.
    Mam tv Sharpa, a tego pvr-a miałem do października.
    Teraz mam htpc.

  • 45. Data: 2009-01-23 13:25:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > na windzie czy linuxie?

    Na windzie.

  • 46. Data: 2009-01-23 13:25:00
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie.
    > Mam tv Sharpa, a tego pvr-a miałem do października.
    > Teraz mam htpc.
    na windzie czy linuxie?

    pawell

  • 47. Data: 2009-01-23 13:31:40
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Na windzie.
    podaj tylko jak mozesz na jakiej płycie bo szukam czegoś sensownego.

    pawell

  • 48. Data: 2009-01-23 14:24:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > podaj tylko jak mozesz na jakiej płycie bo szukam czegoś sensownego.

    Podawałem w zeszłym tygodniu.
    Gigabyte MA78GM.

  • 49. Data: 2009-01-24 16:56:20
    Od: jg <f...@f...pl>

    jesli jeszcze nie jestescie znudzeni to:

    - obraz z rekordera do tv ukazal sie po przelaczeniu rozdzielczosci na 576p
    w rekorderze przyciskiem na obudowie. moge ogladac filmy odtwarzane z dvd z
    rekordera, obslugiwac menu rekordera.

    - obraz z dekodera (przechodzacy przez rekorder, ze scart do scart) widac
    jedynie przy wylaczonym rekorderze. w momencie wlaczenia rekordera obraz i
    dzwiek pochodzacy z dekodera znikaja i pojawia sie ciemnosc, czyli rekorder
    przejmuje kontrole nad zlaczami scart, a ze nie moze sie z dekoderem
    dogadac to jest ciemno.

    drogi cavallino, jesli masz ten rekorder to napisz jak masz go ustawionego,
    zeby przesylal obraz z dekodera po scart do tv po scart. chodzi o ten
    przelaczik z tylu, o ustawienie w menu "av2 connection" (decoder lub
    other), o ustawienie av1 w menu edycja (decoder on lub off) i co ma byc
    wyswietlane na wyswietlaczu panela przedniego (av2 czy av1).

    aha, u mnie jednak nie ma takiej opcji menu jak "av2
    recording"(auto/rgb/cvbs) - czy to moze byc istotne, jesli

    "AV2 Recording:
    You can select the type of the signal when recording
    video input signal from the device connected to the
    EURO AV2 DECODER socket.
    [Auto] The video input signal will automatically follow
    the video signal received.
    [CVBS] Only for recording CVBS input signal.
    [RGB] Only for recording RGB input signal."?

    to chyba tylko do nagrywania, mi na razie wystarczy jak bede cos mogl z
    dekodera zobaczyc na tv.

    dzieki.

    --
    jg

  • 50. Data: 2009-01-24 18:27:33
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > drogi cavallino, jesli masz ten rekorder to napisz jak masz go ustawionego,
    > zeby przesylal obraz z dekodera po scart do tv po scart. chodzi o ten
    > przelaczik z tylu,

    Ustaw Composite

    o ustawienie w menu "av2 connection" (decoder lub
    > other)

    OTHER

    , o ustawienie av1 w menu edycja (decoder on lub off)
    OFF

    Jingiel