    From: Wiosenny Oprysk <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: jak sie robi kwarce
    Date: Tue, 03 Mar 2015 22:19:36 +0100

    W dniu 2015-03-02 o 19:14, J.F. pisze:
    > Minelo pare dekad ... co sie zmienilo ?

    3 zbędne grosze.

    Teraz są generatory programowalne w cenie niższej niż Tamtych
    rezonatorów. Jakie sobie Pan życzy.

    Polerka? Ostatnio oglądałem film z fabryki nikona, polerka szkieł
    wyglądała identycznie. Swoją drogą, amatorzy polerują tak zwierciadła
    teleskopów, mleczko polerskie i smoła.

    Czy naparowanie próżniowe? A może electroless nickel?

    Myślę, że chiński odpowiednik jutuba z odpowiednim zapytaniem wyświetli
    ich manufaktury.

    OT.
    Jako że wcześniej przewinął się temat przedłużki od dvbt, warto
    wspomnieć co wymyślono. Hasło dla gógla "rtl sdr"
    Coś jak skaner, jakaś namiastka analizatora widma.
    http://eliasoenal.com/wp-content/uploads/2012/09/rtl
    sdr_gqrx_MW.png