  • Data: 2017-11-13 16:59:35
    Temat: Re: jak stracic samochod
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:92390cf2-9c32-48c0-a7b0-7f66261a8141@go
    oglegroups.com...
    >A znasz kogos komu ukradli terminalem w autobusie? Ja nie znam bo to
    >praktycznie niewykonalne.
    >Najpierw trzeba mkec terminal. Terminalami zarzadza dirma od
    >terminali.
    >Nie da sie ukrasc terminala, wlozyc do niego karte sim, wejsc do
    >autobusu z wstukana kwota i odczytac komus karte.
    >Zasieg karty taki ze u mnie dziala jak jest przylozona odpowiednia
    >strona portfela.
    >Jutro spytam znajomego co ma terminal czy samemu mozna wbic w niego
    >konto na ktore maja byc przelane pieniadze czy robi to system
> [...]

    Dobrze piszesz ... ale podejrzewam, ze moze dzialac z miesiac.
    Ludzie sobie spokojnie rachunki ogladaja ... choc tu wystarczy jeden,
    ktory ma powiadomienie SMS i szybko zareaguje.

    Ale ... jak juz mowa o autobusie, to dwa pudelka, jedno przyciskamy
    komus do kieszeni, drugie zblizamy do biletomatu i kupujemy ich 10.
    Wodke w supermarkecie tak mozna kupic, czy inne drobne towary nie
    wymagajace PIN.

    J.