  • Data: 2019-05-17 01:32:26
    Temat: Re: jak wyjąć (w całości) szybę z auta?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-15 o 18:14, ToMasz pisze:
    > witam
    > Agila 1, 2003 ma rozbitą szybę w tylnej klapie. na pobliskim złomie mają
    > zardzewiałą klapę z dobrą szybą. potrzebuję wyjąć tą szybę i wkleić do
    > auta. Starą, potrzaskaną szybę, dosłownie wyciąłem po milimetrze za
    > pomocą cienkiego nożyka. (nóż do tapet, rozpadał się w rękach - tyle to
    > wymagało siły) Nie wyobrażam sobie że tą metodą dam radę wyjąć szybę bez
    > jej zniszczenia.

    Nożyk do tapet w sumie jest spoko do wycinania szyb jeśli jest dobry
    dostęp do uszczelki ze wszystkich stron. Tylko trzeba popryskać trochę
    WD-40 i wtedy nie zacina się w przecinanej uszczelce, tylko się ślizga
    łatwo ją tnąc.

    Ale najlepiej chyba użyć specjalnych drutów do wycinania szyb.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online: