    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaka to Leica?
    Date: Sun, 19 Jun 2016 21:12:52 +0200

    W dniu .06.2016 o 20:17 1634Racine <m...@...cbqebml> pisze:

    > Trefniś w news:op.yjbc5rt3mtaby1@tncap.home
    > [......]
    >
    > to akurat wiem na 100% - to jest Leica.
    > co do gripa - (bardzo mozliwe, ze) zostal dorobiony na zamowienie i
    > zrobila to Leica.
    > ale nie moge dowiedziec sie z tego zrodla najwazniejszego: jaki/ktory to
    > model... :)

    > troche tak podejrzewalem

    =1280&bih=709&tbm=isch
    KHTo9DHgQsAQIPg

    > thx.

    Szukałem kamery głównie pod kątem tego charakterystycznego gripa.
    Jeśli został dorobiony, to sprzęt jest podobny do wielu dalmierzowców
    Leici.

    Akurat cyfrowy dalmierzowiec lekko podobny (ale skoro coś dorabiano, to
    nie ma pewności co do zawartości bebechów):
    http://www.optyczne.pl/7768-news-Leica_M9__M9-P__M_M
    onochrom_i_M-E_-_problemy_z_matrycami.html

    Dalsze śledztwo może ułatwić jednoznaczne potwierdzenie, że to sprzęt na
    film fotograficzny 135 - 35mm, skoro pisałeś o motor-drive.
    A tu sami fachowcy od fotografii cyfrowej.
    Pytanie na pl.rec.foto zamiast tu mogłoby przynieść lepsze efekty, ktoś
    mógłby zacząć szukać wręcz z wypiekami na twarzy, jeśli to sprzęt
    analogowy.

    --
    Trefniś