    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: jaka to Leica?
    Date: Sun, 19 Jun 2016 21:35:36 +0200

    W dniu .06.2016 o 21:12 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    KHTo9DHgQsAQIPg

    > Szukałem kamery głównie pod kątem tego charakterystycznego gripa.
    > Jeśli został dorobiony, to sprzęt jest podobny do wielu dalmierzowców
    > Leici.
    >
    > Akurat cyfrowy dalmierzowiec lekko podobny (ale skoro coś dorabiano, to
    > nie ma pewności co do zawartości bebechów):
    > http://www.optyczne.pl/7768-news-Leica_M9__M9-P__M_M
    onochrom_i_M-E_-_problemy_z_matrycami.html

    > Dalsze śledztwo może ułatwić jednoznaczne potwierdzenie, że to sprzęt na
    > film fotograficzny 135 - 35mm, skoro pisałeś o motor-drive.
    > A tu sami fachowcy od fotografii cyfrowej.
    > Pytanie na pl.rec.foto zamiast tu mogłoby przynieść lepsze efekty, ktoś
    > mógłby zacząć szukać wręcz z wypiekami na twarzy, jeśli to sprzęt
    > analogowy.

    Z analogowych podobna jest Leica M6:
    http://allegro.pl/kultowa-leica-m6-takajak-kenta-kob
    ersteena-bcm-waw-i6244018231.html#imglayer
    Za nią przemawia skośna gałka po lewej stronie, ale nie wiadomo co się
    dzieje w miejscu spustu migawki. Można iść dalej tym tropem.

    --
    Trefniś