  • Data: 2017-10-09 20:33:54
    Temat: Re: jaki android box do TV
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/9/2017 8:22 PM, ToMasz wrote:
    > ? czy ipla działa, na innym wyjściu niż hdmi?

    Moje nie mają innego wyjścia niż hdmi. Ipla od dawna nie używam z powodu
    tego że mam tylko 10MBit i to jak jest bezwietrznie. Ipla nie dawała
    rady z powodu dziadowskich programistów, więc niewiele mogę powiedziec,
    ale cośtam starało się wyświetlać wiec zakładam że da radę na normalnej
    sieci. Netflix wymiata, kodi działa (choć kodi to jest poziom
    programistow z gimnazjum sadząc po kłopotach niezwiązanych z tym
    konkretnym urządzeniem).

    > Albo na przelotce hdmi-VGA?

    Jeden z nich tak drugi nie wiem. Zainwestuj w przelotkę z dźwiękiem.
    Przez pół roku działało to w takiej kofiguracji - android box, przelotka
    hdmi->vga, stary monitor LCD, głośniki. Dawało radę. Jesli pytasz o HDCP
    to działało na tej przelotce do VGA więc przypuszczam że HDCP w ogóle
    nie jest wlaczone na wyjsciu tego boxa albo przelotka to supportuje, w
    końcu klucze złamano dawno temu.