  • Data: 2019-02-13 20:41:53
    Temat: Re: jasno kremowy osad na korku wlewu oleju silnikowego
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Chodzilo mi o dobre nagrzanie silnika.
    > I odparowanie wilgoci z oleju.
    > Do tego 20km powinno wystarczyc?

    To po 20km odkręć korek i zobacz czy nie paruje.

    > I co ta reka mam czuc?
    > Kiedy jest dobrze a kiedy zle?

    Jak już ręką czujesz to złom. Spaliny widać jak z wydechu.
    Normalnie powietrze drga ale nie dmucha. Dodasz gazu to się zmienią
    drgania. Odczuwa się chyba szczyty i węzły.

    Ludzie kartkę przykładają ale jeśli odma jest niedrożna do dolotu to
    niby zdmuchnie. Najlepiej zakrecić korek i zdjąć wężyk odma dolot i w
    nocy poświecić latarkę.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer