  • Data: 2019-11-04 22:24:25
    Temat: Re: jest tu ktoś ?...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z ciekawości sprawdzałem ceny montażu na ALLPCB chyba. No nie można
    powiedzieć, żeby było bardzo korzystnie cenowo.
    Ale to jeszcze pół biedy - za to terminy są krótkie.

    Natomiast problem jest taki, że obawiam się walki z komponentami.
    Przykładowo - zależy mi na odpowiednich kondensatorach MLCC (rodzaj
    materiału np. żeby to było X7R powiedzmy ) albo żeby elektrolity miały
    odpowiedni ESR itp. Dziś mam już dobrane i sprawdzone wielokrotnie
    elementy z TME, zawsze biorę te same.

    Boję się, że mi skośnoocy obsadzą coś co nie będzie do końca takie jak
    mi zależy - a zależy mi na odpowiedniej bezawaryjności i takie
    niespodzianki drogo by mnie mogły kosztować (to jest dość droga
    automatyka przemysłowa ).

    Jak robię sam, to mam 100% pewności, co jest zmontowane.