  • Data: 2019-07-06 11:27:20
    Temat: Re: karta Gigabit Ethernet
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkając przez lata na ostatnim 10-tym, to gdy jechałem blisko do kolegi na jego
    18-te zawsze miałem wrażenie, że zaraz winda
    spadnie (wolałem schodzić schodami) lub balkon się pod nogami zarwie.
    Co w sumie się sprawdziło w bloku obok (Klaudyny).
    Widok ciekawy, choć nie tak namacalny jak gałęzie drzew wchodzące do okien.
    Może to wysokie ostatnie piętro jest przyczyną jakichś indukcji? Np. styczniki wind.

    -----