    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Mon, 24 Apr 2017 06:58:05 -0700 (PDT)
    Subject: Re: katra sim LTE i starszy modem ?
    From: john Stone <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 14:35:05 UTC+2 użytkownik Krzysztof
    Staniorowski napisał:
> [...]
    locka-aero2-play-i6089059015.html

    > Dziwny ten Twój E3131... Jeśli serio jest bez simlocka (i jeśli sprzedawca
    > na allegro nie spier^%$#* na etapie zdejmowania powyższego i/lub wgrywania
    > firmware wolnego od brandingu) to oczywiście powinno działać bez
    > najmniejszych problemów. Testowałeś tę kartę SIM z jakimś innym
    > urządzeniem? Działa gdziekolwiek?

    nie testowalem bo nie mam na czym.. ale jesli tak to moze jutro zaniose do znajomego
    by sprawdzil...
    karta jest nowa, tj ten modem lte co mialem zgubilem razem z kartą, zglosilem i
    orange przyslal duplikat pocztą
    jesli to powinno dzialac to zaiste nie wiem