eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli › Re: koniec diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: koniec diesli
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <a...@m...org>
    <5beec1e5$0$3720$426a74cc@news.free.fr> <1...@m...org>
    <5beedf1f$0$20313$426a74cc@news.free.fr>
    Date: Fri, 16 Nov 2018 16:30:44 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 43
    NNTP-Posting-Host: 83.9.16.26
    X-Trace: 1542382241 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 83.9.16.26:8391
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643909
    [ ukryj nagłówki ]

    16 Nov 2018 15:15:43 GMT, Mateusz Viste

    > Dla ścisłości muszę doprecyzować, że mieszkam nie tyle w lesie co na
    > polanie leśnej. Słońce do nas dochodzi w bardzo zadowalającym stopniu.
    > Ale w środku zimy, kiedy trzeba wyjechać z metrowych zasp i pokonać trasę
    > 50 km do miasta to nie zaufałbym elektrycznej (i zapewne niedoładowanej)
    > zabawce. Latem, przy bezchmurnym niebie to czemu nie - można się bawić
    > jeśli kogoś na to stać.

    Czyli jak rozumiem w domu grzejesz się kominkiem, oświetlasz ścieżki przed
    domem lampami naftowymi, a w domu siedzisz przy świeczkach, bo w XXIw. we
    Francji nie ma na polanę leśną dociągniętego prądu sieciowego?

    > Swoją drogą, jaką polecasz elektryczną terenówkę? Taką dla
    > Kowalskiego ma się rozumieć, który nie wygrał przedwczoraj w totka.

    Jaką masz teraz terenówkę? Technicznych przeciwwskazań do zrobienia dobrej
    terenówki elektrycznej nie widzę* jedyną przeszkodą jest oczywiście cena, a
    ta jak wiadomo z "niewiadomych" powodów jest abstrakcyjnie wysoka.

    *) Swoją drogą wtoczyłem swojego "elektrycznego" SUVa na rolki i nie zdał
    jednego testu z jednym kołem przyczepnym. :P Zrobiłem to po zobaczeniu
    testu poprzedniego Outlandera PHEV, który nie zjechał w ogóle. Teraz
    szukamy wyjaśnienia dlaczego biały OL nie zjechał wcale, połowicznie znam
    wyjaśnienie czemu OL PHEV nie zjechał podczas gdy wersja spalinowa zjeżdża
    bez problemu.

    > Po prawdzie to cały wszechświat to nic innego jak jedna wielka chemia.

    Dlatego właśnie nie rozumiem zastosowanego stwierdzenia.

    > I ja mam takie przeczucie. Uważam jednak, że przekabacanie słońca w
    > wolty, a następnie trzymanie tych woltów w chemicznej, krótko żyjącej
    > puszce nie jest specjalnie bezpośrednie. Jeśli te puszki da się znacząco
    > ulepszyć to git. Całkiem możliwe jednak że w międzyczasie ktoś wpadnie na
    > jakąś łatwiejszą alternatywę.

    No i tu zachodzi pytanie dlaczego wszystko się rozwinęło bardzo drastycznie
    a akumulatory od lat z rozwojem stoją w zasadzie w punkcie wyjścia.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: