eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli › Re: koniec diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <a...@m...org>
    <psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
    <psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl> <a...@m...org>
    <psmv0t$u31$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
    <pstt7r$qc$1@news.vectranet.pl> <5bf27a8e$0$15112$426a74cc@news.free.fr>
    <psu05a$qc$3@news.vectranet.pl> <5bf28676$0$3738$426a74cc@news.free.fr>
    <psu48n$3lg$1@news.vectranet.pl>
    In-Reply-To: <psu48n$3lg$1@news.vectranet.pl>
    Subject: Re: koniec diesli
    Date: Mon, 19 Nov 2018 12:00:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 43
    Message-ID: <5bf29813$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.53.74
    X-Trace: 1542625299 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 477 83.26.53.74:51766
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2895
    X-Received-Body-CRC: 1838323394
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644157
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:psu48n$3lg$...@n...vectranet.pl...
    Dnia 19.11.2018 Mateusz Viste <m...@n...pamietam> napisał/a:
    >> Kolega Michał wspominał wcześniej że te silniki przy kołach (po
    >> jednym)
    >> ma, ale dodatkowo też jakieś cuda są które pozwalają silnikowi
    >> termicznemu napędzać wał bezpośrednio, + jakieś mechanizmy
    >> pozwalające do
    >> włączać / odłączać w czasie rzeczywistym... Ze mnie żaden mechanik,
    >> ale

    >A jeśli tak, to oczywiście. Skomplikowane, więc drogie.

    Albo i nie, jesli zrobic tradycyjny naped na przod, i elektryczny na
    tyl.

    >> A skoro w tej hybrydzie silnik potrafi napędzać koła, to
    >> domniemywam że
    >> zwykła skrzynia dalej tam musi gdzieś być, więc gdzie oszczędność?
    >> No

    >Tu żadna. Czyli to bardziej spalinowiec wspomagany elektrycznie,
    >niż elektryk z generatorem prądu.

    Toyoty/Prius tak jakos maja - jest ciekawa przekladnia
    mechaniczno-elektryczna.
    Ponoc dlatego, ze elektryczna przynosci 70% strat, wiec staraja sie
    pchnac sporo mocy mechanicznie.

    Ale tu byl Outlander, to moze inaczej.

    >> chyba że to ja czegoś całkiem nie zrozumiałem i hybryda to
    >> faktycznie
    >> normalny elektryk jest, tyle że z dodanym agregatem pokładowym.

    >A tu pewnie kwestia definicji. Może faktycznie hybryda to
    >spalinowiec ze wspomaganiem, a to powinno się inaczej (jak?)
    >nazywać.

    Prius potrafi tez na samym elektryku ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: