  • Data: 2017-09-14 17:23:03
    Temat: Re: kreatywnosc level master
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-14 o 16:35, yabba pisze:

    > To są dwa oddzielne pojazdy, które się holują. Inaczej niemożliwe byłoby
    > holowanie zestawu z naczepą przez pomoc drogową.

    A ile razy widziałeś holowanie zestawu z naczepą przez pomoc drogową na
    LINIE? Bo ja te co widywałem, to był zawsze sztywny hol i żółte koguty.
    Nie znam dogłębnie ich przepisów, ale może właśnie te koguty czynią
    transport "specjalnym" i może to to poruszać się po drogach? Pomijam, że
    takie coś odholowuje się do najbliższego miejsca gdzie można zestaw
    rozpiąć i nie utrudniać ruchu i życia innym, a nie zwiedza się pół Europy.
    Dodatkowo jeżeli oni jechali A2, to zdaje się, że u nas na autostradach
    nie można się holować, dlatego pytam jak ich ewentualnie przez bramki
    przepuścili?