  • Data: 2019-11-12 11:11:45
    Temat: Re: kupic diesla
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-11-2019 o 10:58, WS pisze:

    > Czyli tez smrodzisz(smrodziles) w Chinach ;)

    Oni (w Azji) smrodzą sami tak mocno, że trochę smrodzenia więcej nic nie
    zmieni.
    Jak tak obecnie patrzę na syf dookoła (na Sri Lance), to nasze
    europejskie oszczędzanie planety mija się z celem - oni codziennie
    dokładają więcej syfu niż my jesteśmy w stanie go ograniczyć, nawet jak
    ograniczylibyśmy do 0.
    A są jeszcze gorsze kraje pod tym względem.