    From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kwas solny, zaopatrzenie
    Date: Wed, 8 Aug 2018 15:17:10 +0200

    W dniu 2018-08-08 o 14:03, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Roman Rogóż"  napisał w wiadomości grup
    >
    > http://www.wsse.katowice.pl/art,86,prekursory-narkot
    ykow

    No pięknie kurna. Prekursory się obwarowuje ale dopalacze do
    kolekcjonowania to już nie są usankcjonowane bo nie ma jak, przeszkody
    prawne.
    Czasem mam naprawdę ochotę ubrać długi czarny płaszcz, wziąć strzelbę i
    w biały dzień strzelać bez pytania do tych cwaniaczków z którymi państwa
    prawa nie potrafią sobie dać rady.

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Kwas_solny
    >
    > "Kwas solny może być wykorzystywany do produkcji narkotyków i jest
    > sklasyfikowany w kategorii 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego z
    > roku 2004 w sprawie prekursorów narkotykowych"
    >
    > Siarkowy jak widac tez, tylko azotowy ci zostal :-)
    > Ale z kolei toluen jest prekursorem, a do nitrowania ciagle siarkowy
    > niezbedny :-)
    >
    > I tak oto amatorska chemia sie skonczyla :-)
    Eee tam, ja będąc dzieckiem pozyskiwałem chlorek wapnia do doświadczeń
    odparowując to co spływało z odstojników zakładów Solvay do rzeki i po
    przefiltrowaniu nawet roztwór przechłodzony udało się uzyskać.

    > J.

    O Dragonie wiedziałem, ale oni nie sprzedają detalicznie.
    Dzięki za namiar do Akro-Bud Szczyglice.
    Kwas Solny 30 procentowy 500 ml Dragon 5,50 zł :)

    Dzięki.