  • 61. Data: 2014-06-06 08:17:05
    Temat: Re: media center, odtwarzacz internetowy [OT]
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > A jak by tam było przedszkole w przyszłości?
    > Sorry - komp poblokowany na okoliczność instalacji różnego softu, to komp
    > służbowy. I zostawiono tam furtkę w postaci możliwości napitalania na
    > usenet? Bardzo ciekawe.

    Są różne prace, nie zawsze jest to urzędnik przy okienku albo analityk
    giełdowy. Teraz komputer to norma i występuje wszędzie.

    > Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego innego
    > programu, nawet w wersji portable?

    O ile nie zapisuje czegoś na dysku to nie ..

    > Mnie się wydaje, że kombinujesz niczym koń pod górę. A tak de facto jesteś
    > Waść leń i ortograficzny ignorant maskujący się jak tylko może. Pisz Pan
    > po polsku, albo powiedz Pan wprost, że język polski masz w sempiternie, to
    > sobie odpowiednią regułkę do filtrowania dorobię. :)

    Już ci mówiłem .. KF i po problemie jak masz z tym taki problem :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 62. Data: 2014-06-08 11:44:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 6 Jun 2014 08:17:05 +0200, Chris napisał(a):

    > Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Są różne prace, nie zawsze jest to urzędnik przy okienku albo analityk
    > giełdowy. Teraz komputer to norma i występuje wszędzie.

    I co ma piernik do wiatraka? To tak po pierwsze.

    Po drugie - aha... Jasne. Komp zablokowany na okoliczność ustawienia zegarka,
    ale już konfiguracja kont poczty / grup dyskusyjnych w Outlook Express
    dostępna bez ograniczeń, a ruch sieciowy do usenetu też dostępny bez
    ograniczeń? Wiesz, gdybym nie znał osobiście kilku niezłych speców od spraw
    sieciowych i bezpieczeństwa, i gdybym z nimi nie przegadał na te tematy
    dziesiątek godzin, to może bym to kupił.

    > O ile nie zapisuje czegoś na dysku to nie ..

    Ale już Outlook Express nie ma problemów z zapisywaniem pobranych postów na
    dysku?

    > Już ci mówiłem .. KF i po problemie jak masz z tym taki problem :)

    Najwyraźniej trzeba będzie. Bo czego jak czego, ale robienia ze mnie
    kretyna, to bardzo nie lubię.

    [ Ziemia ma granice, a głupota ludzka jest bezgraniczna. (G. Flaubert) ]

  • 63. Data: 2014-06-08 13:02:26
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Jasne. Komp zablokowany na okoliczność ustawienia zegarka,

    Ustawienie systemowe.

    > ale już konfiguracja kont poczty / grup dyskusyjnych w Outlook Express
    > dostępna bez ograniczeń,

    Ustawienia użytkownika.

    > a ruch sieciowy do usenetu też dostępny bez ograniczeń?

    Skoro nikt nie zablokował portów...

    > Wiesz, gdybym nie znał osobiście kilku niezłych speców od spraw
    > sieciowych i bezpieczeństwa, i gdybym z nimi nie przegadał na te tematy
    > dziesiątek godzin, to może bym to kupił.

    Wyciągasz armaty na muchę. Ktoś ustawił standardowe ograniczenia lokalne i
    wcale nie musiało to być "kilku niezłych speców".

    > Ale już Outlook Express nie ma problemów z zapisywaniem pobranych postów
    > na dysku?

    Dlaczego miałby mieć problem z zapisem w obrębie profilu użytkownika?

    Nie personalizując, bo rzecz dotyczy szerszego kręgu osób - tu jest pies
    pogrzebion.
    Sprawa takiego czy innego czytnika lub słownika jest kwestią wtórną.

    JoteR

  • 64. Data: 2014-06-08 21:24:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 8 Jun 2014 13:02:26 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    >
    > Wyciągasz armaty na muchę. Ktoś ustawił standardowe ograniczenia lokalne i
    > wcale nie musiało to być "kilku niezłych speców".

    Powiem tak - za każdym razem, kiedy spotkałem się z takimi restrykcjami, że
    ustawień zegarka nie można było ruszyć, to bezpieczeństwo w danej fabryce
    realizowane było metodą blokowania detalicznie wszystkiego, niezależnie od
    tego, czy był sens, czy nie. Opcja uwalonej edycji ustawień systemu (jak
    zegar) i jednoczesna możliwość hasania sobie na usenecie? Żadna ze mnie alfa
    czy omega, ale z czymś takim się nie spotkałem.

    > Dlaczego miałby mieć problem z zapisem w obrębie profilu użytkownika?

    Chris to sugerował dosyć jednoznacznie:

    ,,> Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego innego
    > programu, nawet w wersji portable?
    O ile nie zapisuje czegoś na dysku to nie .."

    Outlook Express może pisać w obrębie profilu użytkownika, Thunderbird
    portable - już nie?

    > Nie personalizując, bo rzecz dotyczy szerszego kręgu osób - tu jest pies
    > pogrzebion. Sprawa takiego czy innego czytnika lub słownika jest kwestią
    > wtórną.

    To już inna kwestia. Natomiast ciekaw jestem, co jeszcze ciekawego Chris
    wymyśli w temacie.

    [ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and ]
    [ suffe... ring. (demotywatory.com) ]

  • 65. Data: 2014-06-08 22:35:52
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Chris to sugerował dosyć jednoznacznie:
    >
    > ,,> Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego
    > innego

    > O ile nie zapisuje czegoś na dysku to nie .."

    Przeczytaj powyższe zdanie uważnie, koniecznie w kontekście zadanego
    pytania.
    Chyba, że czcigodny George Boole ostatnio wstał z grobu i pozmieniał coś w
    regułach swojej algebry ;->

    JoteR

  • 66. Data: 2014-06-08 23:24:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 8 Jun 2014 22:35:52 +0200, JoteR napisał(a):

    > Przeczytaj powyższe zdanie uważnie, koniecznie w kontekście zadanego
    > pytania.
    > Chyba, że czcigodny George Boole ostatnio wstał z grobu i pozmieniał coś w
    > regułach swojej algebry ;->

    JoteR - IMVHO Chris pisze czasami tak, że ten no... :D Ja to trybię tak: o ile
    program nie zapisuje czegoś na dysku, to nie mam możliwości użycia takiego
    programu.

    Moim zdaniem to bujda na resorach. Jeżeli jest choć jeden folder, po którym
    użytkownik może pisać, to możliwość użycia softu w wersji portable jak
    najbardziej jest (quota aż tak restrykcyjna? A jednocześnie ruch na usenet
    śmiga?).

    [ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak ]
    [ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop... ]
    [ (znalezione w necie) ]