  • Data: 2017-03-28 02:48:28
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 marca 2017 03:33:01 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > W cytacie jest Bartek.

    Zacytowałeś moją wypowiedź i dopisałeś że to on napisał.

    > Tzn ze akcjonariusze moga zadecydowac, ze
    > sprzedajemy co sie da i zwracamy sobie pieniadze.

    > To akurat ma bardzo duze znaczenie, bo dopoki akcjonariusze sa
    > akcjonariuszami, to ciekaw jestem kto i jak mialby ich uprzedzic.

    Konkurencja. Na zasadzie następstwa zdarzeń. Po prostu byli pierwsi. Dla Ciebie to
    może mieć bardzo duże znaczenie, drąż ile dasz radę.

    > Vaillant to teraz dziwnie ... a moze typowo, z jednej strony:
    > http://enefield.eu/news/vaillant-provides-hotel-with
    -fuel-cell/

    > Z drugiej - jakos nie widze, aby sie tymi ogniwami paliwowymi
    > chwalili.

    Tobie się nie chwalą, więc Ty nie widzisz. Powinieneś na nich nakrzyczeć.

    > Taki produkt widmo, jak u innych firm ?

    Zgadnij.

    > no to:
    > a) rzad sie pewnie jakos zabezpieczyl, aby zrobila to, na co byla
    > umowiona,
    > b) grant badawczy jak to grant - pieniadze przeznaczone na wydanie, a
    > nie na lezenie w banku.
    > trzeba wydac, rozliczyc, kopie faktur dla DOE.

    > Ale Niemcy oglosili wykup ? To wtedy akcje raczej nie spadaja.

    Spadły wcześniej. Przecież nie wykupiliby po cench z 2000.

    > Ale jak ci sie wymknelo - firma byla w kryzysie, mimo rzekomych 5 mld
    > kapitalu z akcji:-)

    Po 2001 cała branża startupó technologicznych była w kryzysie.

    > Az taka panika ? To tylko WTC, nie kryzys jak w 2008

    No to porównaj jedno z drugim. Napisz co wiesz, a nie co potrafisz znaleźć w googlu i
    z tego zrozumieć po swojemu.

    > Jesli dobrze widze, to bylo tych akcji za 112 mln $
    > http://www.nasdaq.com/markets/ipos/company/h-power-c
    orp-74996-2457

    Ty masz pojęcie co to jest IPO?

    > Pozniejszych danych nie widze ... ale w 2003 zostala przejeta przez
    > /polaczona z Plug Power

    Racja, to musiało być parę lat po 2001. w 2001 to ja dopiero zaczynałem z nimi
    działać.

    > Przy cenie akcji ok 5$.
    > http://www.ir.plugpower.com/profiles/investor/ViewSE
    C.asp?dHlwZT1wJmI9JklEPTIyMTYwMTQ=
    > a jesli nie zadziala
    > http://www.ir.plugpower.com/profiles/investor/secxml
    .asp?Bzid=604&p=57

    A wyobrażasz sobie że jak chcesz naraz dużo kupić to dostaniesz cenę wyższą niż przed
    ogłoszeniem tego chcenia?

    > A , widze, stracic mozna bylo:
    > http://www.nytimes.com/2002/11/13/business/company-n
    ews-plug-power-to-acquire-h-power-in-a-stock-swap.ht
    ml

> [...]
    > just $4.70 a share, but that is more than double its closing price of
    > $2.19 on Monday. Barnaby J. Feder
    >
    > No, to ciekaw jestem - akcje w ofercie pierwotnej siegnely tych $173
    > (co nam daje tylko 1.2mld), czy dopiero w pozniejszych transakcjach, z
    > czego firma juz g* miala. I nic tu sie nie mowi o niemieckiej
    > konkurencji.
    >
    > P.S. Firma tracila pieniadze od lat ... ciekawe skad je miala ...
    > pierwotni udzialowcy napelnili konto ?
    > A potem w odpowiednim momencie sprzedali na gieldzie, zarobili swoje,
    > a nastepcow zostawili z reka w nocniku ?

    gid=1150275
    > straty po pare mln rocznie, pierwotnych akcji jesli dobrze widze - 50
    > mln sztuk, a na koncie 21 mln ...
    >
    > Rok pozniej bylo tak
    > http://www.nasdaq.com/markets/ipos/filing.ashx?filin
    gid=1239589

    > Cos mi sie widzi, ze troche poniosla Cie fantazja, a zarobil ten, kto
    > od poczatku zarobic mial :-)

    Coś mi się widzi że znalazłeś kilka przypadkowych informacji z googla i nie potrafisz
    z nich złożyć całości w logiczy sposób, więc złożyłeś całość po swojemu.