    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: [muzeum] Telefon CB-662
    Date: Mon, 29 Aug 2016 18:47:03 +0200

    news:57c45908$0$15197$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jesli chodzi o tarcze, to jesli mnie pamiec nie myli one w wielu modelach
    > byly dosc podobne, choc jakies roznice w mocowaniu mi sie kojarza ...

    Tak, stara terkotka i ta nowsza, ponoć licencyjna, różnią się tak średnicą,
    jak i mocowaniem, wprost ich nie podmienisz, choć elektrycznie będą
    identyczne.
    Poza tym, nieraz już się zdarzało, że zwłaszcza na zdjęciu, z daleka były
    nie do odróżnienia, dopiero bliższe przyjrzenie się, rozwiewało wątpliwości.
    Jest jeszcze wersja by Ericsson, ale rzadko była spotykana, za to chyba
    najsympatyczniejsza do regulacji (łatwo dostępna sprężynka ściągająca
    szczęki hamulca, zazębiana o kolejne wypustki, co pozwalało łatwo, jak i
    szybko, regulować siłę hamowania. W polskich aparatach nie widziałem, ale w
    zagranicznych "temi rencyma" robiłem. Nie pamiętam, jak w niej działa
    sprzęgło.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski