  • Data: 2020-04-05 12:19:19
    Temat: Re: na myjnie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2020 o 12:03, Kris pisze:
    > policji to kujony i tytany intelektu idą.
    >
    > Ci co przyjmują takie mandaty to też kujony i tytany ?

    Powiem ci tak.

    Po pierwsze to nawet taki trol jak azor z pręgierza jest poniekąd elitą
    - umie czytnik skonfigurować, niewsy ogarnąć, choćby przez to że
    przeczytał u innych wie że podstawy są wątpliwe.

    Po drugie - prawo jest w najlepszym przypadku "wątpliwe" - ty wiesz, ja
    wiem, azor wie, ale w kurwizji o tym nie mówili,

    Po trzecie - większość z definicji nie znajduje się na szczycie rozkładu
    normalnego, więc nic dziwnego że nie są tytany intelektu,

    Po czwarte - jestem prawie pewien że odbył się tam "deal" - przyjmujecie
    500 PLN bo my mamy się wykazać, a jak nie to zgłaszamy do sanepidu -
    przyjebią wam administracyjnie bez zdania racji i prawa odmowy po 30k.
    Jest to oczywiście szantaż i teoretycznie nie należy się uginać, ale
    spójrzmy prawdzie w oczy - obecnie lepiej spotkać dresa bo zajebie ci co
    najwyżej to co masz przy sobie, niż policjanta. Ponadto na dresa możesz
    się poskarżyć policji a na policjanta to co najwyżej możesz w kiblu na
    delirium excitium zejść - brawo państwo. Cała odzyskiwanie zaufania
    przez policję w ciągu kilku lat chuj trafił.

    --
    Shrek