  • 11. Data: 2009-05-21 17:30:07
    Temat: Re: [nic ważnego] nazywanie pendrive
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Tomasz Minkiewicz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:20090521124357.00ea3e25@sultan...
    > On Thu, 21 May 2009 08:50:18 +0200

    > ,,Pendrive'a", ale i tak wszyscy mówią ,,pena".

    Jak już to pendrive-a. Polecam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Apostrof

    Również w języku angielskim apostrof służy do wyrażenia stosunku własności
    i...
    John's pendrive. Znaczy tyle co: Pendrive Johna.

  • 12. Data: 2009-05-21 17:37:52
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    ikov pisze:
    > Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB -
    > takie określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,
    > niekoniecznie mądre?

    PeDeeRfał (PDRV)

  • 13. Data: 2009-05-21 18:36:48
    Od: "Tomasz W" <twantula(usun___to)@us.edu.pl>

    ostatnio slyszalem : "pendrajwer" :)

  • 14. Data: 2009-05-21 18:43:58
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Jak już to pendrive-a. Polecam: http://pl.wikipedia.org/wiki/Apostrof

    Ja tez polecam... przeczytac ze zrozumieniem to, co jest tam napisane.
    Wszak jasno z tego wynika, ze "pendrive'a" to poprawna forma, zas myslnik
    stawiamy tylko w przypadku skrotow, np. BIOS-u.

    k,

  • 15. Data: 2009-05-21 20:08:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ikov" <i...@t...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > mądre?
    > No i nurtujące mnie pytanie, jak będzie "pendrive" w dopełniaczu - kogo czego

    pandrajw (osoba mówiąca miała > 70 lat) :]

  • 16. Data: 2009-05-22 12:01:32
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB - takie
    > określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,
    > niekoniecznie mądre?

    kluczyk

    Fantom

  • 17. Data: 2009-05-22 12:18:31
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > pandrajw (osoba mówiąca miała > 70 lat) :]
    Ale przynajmniej wiadomo o co chodzi, a nie że ktoś "przyniósł wtyczkę"
    i chce coś wydrukować...

  • 18. Data: 2009-05-22 12:31:45
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    wichajster

    dzyndzel

    --
    pzdr, Piotr M

  • 19. Data: 2009-05-22 18:15:59
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ikov napisal(a):

    > Pen, paluch, gwizdek, flasz, flaszka, memorka, nawet po prostu USB -
    > takie określenia na pendrive już sam słyszałem - znacie jakieś inne,

    gwizdek, penik, czopek, szminka

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 20. Data: 2009-05-22 21:38:15
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Już nie mogę :) :) ogólnie kochać Polska kraj i Polska język :)

    --
    pzdr, Piotr M