  • 41. Data: 2013-12-30 14:37:23
    Temat: Re: notebook
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-29 21:48, Poldek pisze:

    > Trochę za duża rozdzielczość ekranu do normalnego klikania w strony WWW
    > i pisania w edytorze tekstu oraz wpisywania w komórki arkusza
    > kalkulacyjnego.

    Mam fullhd w 16.9" i nie jest to za dużo, wcześniej miałem 1440x1024 (o
    ile pamiętam) w 15" i też to nie było za dużo, powiem nawet że przydało
    by się więcej wiec to co oferuje ten Dell jest w sam raz.

  • 42. Data: 2013-12-30 15:04:28
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-30 14:34, Chris pisze:

    > Nie ma podanej daty, to jest bubel prawny. Jedynie masz podaną datę
    > stwierdzenia czy reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie a
    > po stwierdzeniu że rozpatrzyli pozytywnie nigdzie nie ma daty kiedy mają
    > ci oddać naprawiony sprzęt, poczytaj dokładnie ustawę, sam kiedyś
    > myślałem jak ty póki się nie wczytałem i nie poznałem opinii prawnych.

    bzdury

  • 43. Data: 2013-12-30 15:24:46
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Chris wrote:

    > Mam fullhd w 16.9" i nie jest to za dużo, wcześniej miałem 1440x1024 (o
    > ile pamiętam) w 15" i też to nie było za dużo, powiem nawet że przydało
    > by się więcej wiec to co oferuje ten Dell jest w sam raz.

    Mi jest żal marnować oczu na litery o wysokości 2 mm na ekranie.
    Do normalnej pracy litery powinny być większe niż w zwykłej książce lub
    gazecie. Większe, ponieważ na ekran patrzy się z większej odległości niż
    na książkę lub gazetę. Dlatego na ekranie ok. 15,4 cala maksymalna
    rozdzielczość do pracy z tekstem, arkuszem kalkulacyjnym itp. to dla
    mnie 1366×768. Przy większej rozdzielczości potrzebny jest ekran o
    większej przekątnej.

  • 44. Data: 2013-12-30 15:25:44
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-30 15:04, Dawid pisze:

    > bzdury

    Udowodnij dziecko ...

  • 45. Data: 2013-12-30 15:34:00
    Od: Chris <x...@x...com>

    > bzdury

    Podam ci więcej danych ciemniaku:

    "W odniesieniu do gwarancji Sąd Najwyższy w orzeczeniu z dnia
    14.05.1979r opublikowanym w OSNC 1980/2/23 stwierdził, że " właściwym
    czasem (art. 579 k.c.) lub odpowiednim terminem (art. 580 § 2 k.c.) do
    wykonania przez gwaranta jego obowiązków jest okres niezbędny w
    normalnym toku postępowania do dokonania naprawy lub wymiany rzeczy,
    przy czym - nie krótszy od zastrzeżonego w gwarancji"

  • 46. Data: 2013-12-30 16:10:12
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-30 15:34, Chris pisze:

> [...]
    > normalnym toku postępowania do dokonania naprawy lub wymiany rzeczy,
    > przy czym - nie krótszy od zastrzeżonego w gwarancji"

    To przeczytaj co napisałeś, bo ciemniak zrozumiał, ale fachowiec
    nie.Takie porady walisz na każdej grupie ośle.
    W Polsce obowiązuje nie tylko gwarancja.Napraw KF- a bałwanie.

  • 47. Data: 2013-12-30 16:33:38
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-12-30 16:10, Dawid pisze:

    > To przeczytaj co napisałeś, bo ciemniak zrozumiał, ale fachowiec
    > nie.Takie porady walisz na każdej grupie ośle.
    > W Polsce obowiązuje nie tylko gwarancja.Napraw KF- a bałwanie.

    Debila nawet orzeczenie są sądu nie przekona że jest debilem ... a KF-a
    mam OK lubię czasem poczytać takiego debila jak ty .. specjalnie dla
    ciebie nie znajdziesz się tam tak łatwo :)

  • 48. Data: 2013-12-30 17:21:20
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    borsuk pisze:

    > podobne opinie słyszałem o dellu, toshibie, siemensie itp.
    > Wszyscy robią teraz masówkę. Mam 6 letniego HPeka, który do dziś chodzi
    > bezawaryjnie

    Sęk w tym, że 6 letni może być trwalszy od dwuletniego. Kwestia RoHS

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 49. Data: 2013-12-30 17:23:38
    Temat: [OT] Re: notebook
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Dawid pisze:

    > To przeczytaj co napisałeś, bo ciemniak zrozumiał, ale fachowiec
    > nie.Takie porady walisz na każdej grupie ośle.
    > W Polsce obowiązuje nie tylko gwarancja.Napraw KF- a bałwanie.

    Chyba się nie za bardzo lubicie ;)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2013-12-30 17:31:17
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-12-2013 14:34, Chris pisze:
    > Nie ma podanej daty, to jest bubel prawny.

    Ustawa nie jest tu jedyną regulacją. A przytaczanie orzeczeń sądowych
    sprzed 35 lat - litości.
    Ale ja się nie znam, bo lubię Sony i Toshibę. Gdy mi padł dyktafon
    Olympusa krótko po zakupie, to mi w przeciągu tygodnia przysłali nowy (a
    że do serwisu chcieli sam dyktafon w pudełku, to akcesoria mam podwójne).

    --