  • 241. Data: 2011-08-09 17:25:27
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. zł
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Albo że nalewałeś benzynę.

    Tak właśnie było. :-)

  • 242. Data: 2011-08-09 17:29:14
    Temat: Re: nowe auto za 60-70 tys. z?
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik AZ napisał:
    > Jadac po prostym odcinku po co hamowac silnikiem?

    Bo np. widzisz 100m przed sobą ograniczenie prędkości i czerwone
    światło? No, chyba że to nie powód ;-)

  • 243. Data: 2011-08-09 17:33:55
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-09 15:11, AZ wrote:

    > POLE!
    Wiedziałem, że ktoś się czepnie:)

    Shrek

  • 244. Data: 2011-08-09 17:36:27
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-09 07:56, Bartłomiej Zieliński wrote:

    > hamowałem zmienią się na zielone i trzeba przyspieszyć, też z 3. biegu.
    > Ergo, przy dobrych układach liczba zmian biegów wcale nie jest dużo
    > większa niż bez hamowania silnikiem.

    W sumie racja. Ja czekam do jakieś 1500 (strzelam, bo na obrotomierz nie
    patrzę) potem dwójka, a na końcu luz.

    Shrek.

  • 245. Data: 2011-08-09 17:36:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartłomiej,

    Tuesday, August 9, 2011, 5:29:14 PM, you wrote:

    > Bo np. widzisz 100m przed sobą ograniczenie prędkości i czerwone
    > światło? No, chyba że to nie powód ;-)

    Ale była mowa o 2 km prostej, pustej drogi. I przeciwstawianie
    rozpędzania się do 100 a potem na luzie do 80 *i tak w kółko)
    hamowaniu silnikiem. W tej sytuacji hamowanie silnikiem jest
    niezrozumiałe.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 246. Data: 2011-08-09 17:38:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-09 09:21, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński"

    > Nie kłamie, ale też nie oddaje w pełni obrazu.
    > Na osiągnięcie pewnej prędkości zużyłeś okresloną ilość paliwa, hamując
    > silnikiem marnotrawisz energię, którą już zużyłeś.

    Tylko hamować tak czy inaczej musisz. Jak nie musisz, to nie hamujesz.
    To chyba jasne.

    Shrek.

  • 247. Data: 2011-08-09 17:39:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 09 Aug 2011 10:39:41 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >AFAIR w Peugeocie 307 poniżej pewnego prognozowanego zasięgu (tylko nie
    >pamiętam ile to było, pewnie jakieś 30-50 km) komputer prognozował
    >zasięg "---".

    W Masterze jest to 130 km ;P, przy takim c.a. prognozowanym zasięgu na
    wyświetlaczu pokazuje się "----".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 248. Data: 2011-08-09 17:49:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j1rjh7$tv8$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Albo że nalewałeś benzynę.

    >Tak właśnie było. :-)

    No właśnie.
    Więc musisz uwierzyć na słowo, że nie chciałoby Ci się tankować w ten sposób
    diesla.
    Ja pod korek tankuję tylko przed długą trasą, w której chcę jechać max. na
    tańszym paliwie, względnie przed dużą podwyżką.

  • 249. Data: 2011-08-09 18:07:18
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Więc musisz uwierzyć na słowo, że nie chciałoby Ci się tankować w ten
    > sposób diesla.

    Możliwe :-)

    > Ja pod korek tankuję tylko przed długą trasą, w której chcę jechać max.
    > na tańszym paliwie, względnie przed dużą podwyżką.

    Ja właściwie też, zwykle kończę po trzecim odbiciu pistoletu. Słyszałem
    zresztą opinię, że nie warto zbyt dużo odbijać, bo dystrybutor wtedy
    zawyża ilość zatankowanego paliwa. Nie wiem ile w tym prawdy, a
    wytłumaczenia niestety nie pamiętam.

  • 250. Data: 2011-08-09 18:16:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j1rl

    >Ja właściwie też, zwykle kończę po trzecim odbiciu pistoletu.

    Ja się staram, żeby w ogóle nie odbijał, to że piana zbliża się do wlotu
    wychwytuję na ucho i robię zapobiegawczą przerwę.
    A potem już kontroluję stan wzrokowo.