  • Data: 2017-07-21 14:26:21
    Temat: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Od: decore <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie i Panie

    zboczylismy troche z tematu, czy ktos moze sie podzielic opinia o silnikach i jego
    osprzecie 1,5 (poprawka nie 1,6) lub 2.0 tdci. Widze ze ludzie sie zachwycaja
    ecoboostem 1,5 w benzynie ale mialem benzyne 1,8 w takim samochodzie bez turbo co
    prawda byla wspaniala pod wzgledem bezawaryjnosci ale ... jazda w trasie nie nalezala
    do ulubionych zajec. Robie rocznie 15 tys diesla biore ze wzgledu na oszczednosci,
    jezdze albo 5 km albo 200-300 i trasa miasto ma sie jak 70/30, zamierzam tym autem
    pojezdzic z 5-6 lat i pewnie z tych 15kkm dojde do 20 bo sytuacja zyciowa sie moze
    zmienic. Nowy chce wziac bo nie chce sie jeb... z naprawianiem elektroniki w takim
    samochodzie bo wiem ze zanim ktos znajdzie co sie dzieje ja juz strace nerwy.
    Samochod mnie wygladem nie powala ale szukam takiego gdzie jak bedzie trzeba to
    zrobie z niego ciezarowke a tych za wiele nie ma.

    poprosze o pomoc

    c-maxa w hybrydzie nie widze w polskiej dystrybucji to tak btw.