  • Data: 2017-07-21 15:27:10
    Temat: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-07-21 10:46, s...@g...com wrote:

    >To ze hamowania ciernego mozna zawsze uzyc to wiadomo, ale pewnie w
    >tym
    >przypadku przyswieca taka mysl, zeby fizycznie ich nie zuzywac.

    Chcemy oszczedna hybryde, to trzeba odzyskiwac energie z hamowania.

    >Co jest
    >akurat tym lepszym rozwiazaniem ze sporo pylu zawieszonego pochodzi
    >wlasnie od okladzin ciernych.

    Czy tak sporo ... na osmiu klockach to nie wiem czy sie pol kg
    okladziny uzbiera, a wymiana ... co 5 lat, albo i rzadziej :-)

    To juz chyba opony znacznie wiecej pyla.
    A ciekawe ile emituje huta przy produkcji stali na te klocki ...

    J.