eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ? › Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <8...@g...com>
    <okq3ru$ig0$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <okq6e9$qc1$1@dont-email.me> <5970bd2e$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <okqgp4$sbh$1@dont-email.me> <okse8m$2k7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <6...@g...com>
    <oksg7e$43u$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <59720132$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <okt172$jai$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <okt172$jai$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Date: Fri, 21 Jul 2017 18:41:14 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <59722eae$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.126.199
    X-Trace: 1500655278 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15207 83.30.126.199:63348
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610926
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:okt172$jai$...@p...wsisiz.edu.pl...
    On 2017-07-21 15:27, J.F. wrote:
    >> Chcemy oszczedna hybryde, to trzeba odzyskiwac energie z hamowania.
    >przeczytaj prosze powyzej skad sie wziela cala dyskusja - pytanie
    >bylo co w przypadku gdy nie ma czego odzyskiwac bo akumulatory sa
    >naladowane
    >w 100%.

    Ok ... najprostsze rozwiazanie to nie hamowac silnikami, kierowca w
    koncu wcisnie mocniej pedal i zahamuje klockami.
    Bo rezystor hamujacy ... chyba tylko po to, zeby nie zmieniac ch-ki
    hamowania.

    Jak maja ESP/TCS, a moze i zwykly ABS na pokladzie, to moze komputer
    moglby przy niewielkim wcisnieciu zadecydowac - hamowanie silnikami,
    czy klockami.

    No i ... a Priusy nie mialy tak, ze staraly sie utrzymac baterie nie w
    pelni naladowana, wlasnie, zeby troche energii weszlo ?

    Szczegolnie ze jedno hamowanie nawet od 150 km/h, to nie jest jakos
    bardzo duzo.

    Zjazd z Morskiego Oka moze byc gorszy :-)

    >> Czy tak sporo ... na osmiu klockach to nie wiem czy sie pol kg
    >> okladziny uzbiera, a wymiana ... co 5 lat, albo i rzadziej :-)
    >a teraz przemnoz to przez wszystkie samochody dziennie jezdzace po
    >byle
    >duzym miescie.

    no powiedzmy 100 tys samochodow, razy cwierc kilo (nie wszystko sie
    zuzywa w miescie), daje nam 13 kg dziennie.
    Jedno wiaderko ... na duze miasto (takie pol mln+ mieszkancow).

    To chyba jednak blota z niewykonczonych ulic jest wiecej.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: