  • Data: 2017-06-10 01:30:11
    Temat: Re: oslona LCD (protector)
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-09 o 03:59, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ja zawsze uzywam folii ochronnej. Za to znajomy nie, i jednak LCD ma
    > wyraznie porysowany.

    Kurcze, aż musiałem umyć LCD w swoim aparacie by sprawdzić zarysowania
    na nim. Przy uważnym wpatrywaniu się w odbite światło lampki biurkowej
    od powierzchni (błyszczącej) LCD odkryłem jakąś ledwie dostrzegalną małą
    ryskę. Eksploatuję ten aparat ze 2 czy 3 lata. Poprzedni podobnie.

    Na swoich smartfonach również nigdy nie stosowałem osłon LCD i też nie
    pamiętam bym kiedykolwiek zarysował powierzchnię.

    Nigdy do głowy mi nie przyszło, żeby naklejać jakieś osłony, czasem
    znacząco pogarszające kontrast.

    Aparat noszę w plecaku foto. Wyświetlacz często, choć nie zawsze
    odwracam tyłem na przód. Nigdy nie wrzucam kluczy do plecaka ze
    sprzętem. Nie ma kiedy się powierzchnia porysować. Wydaje mi się, że to
    jest kwestia dbania o sprzęt bardziej...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek