  • Data: 2019-04-09 18:44:14
    Temat: Re: pecet na poddaszu vs temperatura
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-09 o 08:20, Roman Tyczka pisze:

    > Nie, że chcę tylko ten komp już teraz jest zoverclockowany i miło byłoby
    > móc korzystać z tej mocy (+30%), nie zgodzisz się?

    Jasne, że się zgodzę. Jest mnóstwo rzeczy, które byłoby miło robić, ale
    nie zawsze się da...

    Sam mam komputer w schowku pod schodami i wszystkie kable przeciągnięte
    przez ścianę do gabinetu. Jest to niezwykle komfortowe rozwiązanie,
    którego zazdroszczą mi wszyscy znajomi. Cisza jest absolutna.

    Schowek grzeje się do około 28-30 stopni (zima-lato).

    Rozwiązanie to jest na tyle komfortowe, że godzę się na to, że komputer
    jest trochę wolniejszy niż mógłby być. Tobie też polecam uszczknąć
    trochę mocy (jeśli nie ma innego wyjścia).

    --
    MN