  • 81. Data: 2011-08-27 23:46:55
    Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 23:31:45 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A jak na każdym skrzyżowaniu poczekasz po 24h to nawet z piętnaście razy
    > będziesz musiał ustępować pierwszeństwa...
    >
    > Litości, dalej już są tylko uliczki osiedlowe.

    Krzyś, światła są przewidywalne. Można tak cyrklować, żeby dojechać akurat
    na zielone. Jak masz skrzyżowania, to takiego numeru już nei zrobisz.

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2011-08-27 23:47:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:51:17 +0200, Shrek napisał(a):

    > A więcej na sprzęgło

    Niby dlaczego?

    --
    ___________ (R)

  • 83. Data: 2011-08-28 09:23:13
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-27 23:33, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Sprzęgło się zużywa przy załączaniu/wyłączaniu/jeździe na półsprzęgle.
    > Dopóki masz napęd spięty sztywno sprzęgło praktycznie się nie zużywa.

    Dokładnie - jak jadę do końca na biegu to się nie zużywa, jak Adam
    wachluje biegami to je zużywa. I żadnych korzyści nie widzę.

    Shrek.

  • 84. Data: 2011-08-28 09:24:13
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-27 23:47, Adam Płaszczyca wrote:

    > Niby dlaczego?

    Bo dwa razy częściej zmieniasz biegi.

    Shrek.

  • 85. Data: 2011-08-28 09:36:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 23:46:55 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Krzyś, światła są przewidywalne. Można tak cyrklować, żeby dojechać akurat
    > na zielone. Jak masz skrzyżowania, to takiego numeru już nei zrobisz.

    Probowalem tak pojechac .. we wrocku swiatla malo przewidywalne :-)

    No i kompletnie rozsynchronizowane

    J.

  • 86. Data: 2011-08-28 09:53:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:37:15 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Mniej wydasz na klocki hamulcowe.

    Ale wiecej na sprzeglo :-)

    A uzasadnienie:
    a) przy hamowaniu hamulcem na wyzszym biegu nie wiadomo czy odciecie paliwa
    nastapi. Pewnie z reguly tak, ale czasem nie, i to czasem da zysk :-)

    b) silnik hamuje slabo, jesli Adam sie wczesniej rozpedza mniej, zeby
    zdazyc wyhamowac - to mamy zysk :-)

    J.

  • 87. Data: 2011-08-28 10:53:15
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-28 09:53, J.F. wrote:

    > Ale wiecej na sprzeglo :-)
    >
    > A uzasadnienie:
    > a) przy hamowaniu hamulcem na wyzszym biegu nie wiadomo czy odciecie paliwa
    > nastapi. Pewnie z reguly tak, ale czasem nie, i to czasem da zysk :-)

    A czemu ma nie odcinać?

    Shrek.

  • 88. Data: 2011-08-28 12:03:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 09:24:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bo dwa razy częściej zmieniasz biegi.

    Naprawdę? Może Ty tak robisz, ja zawsze redukuje do jedynki, kiedy hamuje
    do zatrzymania.
    Ale to, że masz kiepską technikę jazdy to już wiem, nie musisz po raz
    kolejny mi tego prezentować :D

    --
    ___________ (R)

  • 89. Data: 2011-08-28 12:06:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 09:53:11 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > nastapi. Pewnie z reguly tak, ale czasem nie, i to czasem da zysk :-)
    > b) silnik hamuje slabo, jesli Adam sie wczesniej rozpedza mniej, zeby

    A tak na serio - jasne, że to nie ma wiele wspólnego z ecodrivingiem.
    Chodziło o pokazanie, że się da. Natomiast realny ecodriving to unikanie
    hamowań w sposób jaki podałeś - przez odpowiednio wczesne zdejmowanie nogi
    z gazu, nierozpędzanie się nadmierne, a przyśpieszanie dynamiczne, przy
    wykorzystaniu okolic największej sprawności silnika.

    --
    ___________ (R)

  • 90. Data: 2011-08-28 12:22:02
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-28 12:03, Adam Płaszczyca wrote:

    > Naprawdę? Może Ty tak robisz, ja zawsze redukuje do jedynki, kiedy hamuje
    > do zatrzymania.

    Z czwórki? No to cieniutko to sprzęgło (a raczej jego okładziny) pewnie
    wyglądają:P

    > Ale to, że masz kiepską technikę jazdy to już wiem, nie musisz po raz
    > kolejny mi tego prezentować :D

    Ty masz zajebistą - katujesz sprzęgło i utrudniasz ruch, tylko po to
    żeby nie używac hamulców zgodnie z przeznaczeniem.

    Shrek.