  • 61. Data: 2012-08-02 21:38:29
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 21:08, Cavallino pisze:

    > A co to ma wspólnego z zakupem części przez Ciebie?
    > Które zazwyczaj odbywa się PO GWARANCJI na samochód?

    nic, to ty ten motyw lansujesz, ja od początku pisałem wymianie części
    w samochodzie na gwarancji.

    > Jeśli jeszcze masz gwarancję to tak.

    > Oczywiście że na oryginał.
    > Albo coś regenerowanego czasami.

    o widzisz. masz możliwość wyboru producenta tego oryginału?
    nie?
    a jak nie masz wyboru to co to jest?

    ciii nic nie mów, wiem! "inne warunki sprzedaży"

    > Nie - to Twoje bredzenie nie ma nic do zagadnienia, bo od początku mowa
    > o braku gwarancji na samochód.

    aaa no widzisz, właśnie wręcz przeciwnie.

    > A że Tobie ASO się kojarzy tylko z gwarancją i dlatego zacząłeś bredzić
    > o niej, to już Twój prywatny problem.

    nie, problem jest taki, że nie ogarniasz pamięcią więcej niż 3 postów,
    lub po prostu odpowiadasz na posty bez ich przeczytania.

    31.08 godzina 21.40
    piszę ja:

  • 62. Data: 2012-08-02 21:40:20
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 21:09, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A dlaczego uważasz, że masz jakieś obowiązki wobec niego, a nie on wobec
    > Ciebie?

    nie uważam.

    > To samo dotyczy dokładnie każdego zakupu, od pudełka zapałek zaczynając.

    jednym słowem, zgadzasz się?

  • 63. Data: 2012-08-02 21:57:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > gdzie?

    > no właśnie, tu jest problem, Twoje wczęśniejsze wywody z tłumikami były
    > nie na temat.

    Ależ skąd, co najwyżej nie na temat były Twoje rojenia o gwarancji.

    > to po co polemizujesz?
    > rozważ kwestię zepsucia innej , oryginalnej części samochodu przez
    > zastosowanie zamiennika.

    No i nie widzę powodów do zdziwienia, taka możliwość jak najbardziej
    istnieje, sam ją nie raz zanotowałem.

    > widać jesteś za młody

    Czyli, co przed wojną to było i Ty to pamiętasz? ;-)
    Albo Ty mylisz handel z koncesjami na produkcję.

  • 64. Data: 2012-08-02 22:00:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ach! naprawdę?!

    > właśnie, z jakiego?
    > cavallino pobudka!!!!!
    > ja od monopolisty nic nie wymagam, niech się rządzi w swoim ASO.

    Fiat może był monopolistą, ale czasach Maluchów i PF125.
    Im szybciej to pojmiesz tym lepiej dla Ciebie.

    > cavallino, wytłumacz, dlaczego nie można?

    Bo to są brednie.
    Nie ma żadnego miejsca w którym Fiat miałby monopol na cokolwiek i nie
    mógłbyś kupić niczego innego.
    No chyba, że chodzi Ci o monopol Fiata na produkcję samochodów marki Fiat i
    części do nich.
    Tyle że wtedy nadal to są brednie.

  • 65. Data: 2012-08-02 22:02:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > to co?
    > w końcu jest gwarancja na CAŁY samochód po zastosowaniu chińskich części?

    Przez kogo zastosowania?
    Bo możliwość zastosowania przez klienta w okresie gwarancji jest bliska
    zeru.

    A i tak NIE wygasza to gwarancji na samochód.
    Tracą ją tylko te podzespoły które zostały wymienione i te, które w wyniku
    zastosowania badziewia się zepsuły.

  • 66. Data: 2012-08-02 22:08:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nic, to ty ten motyw lansujesz, ja od początku pisałem wymianie części w
    > samochodzie na gwarancji.

    Łżesz, albo tłuczesz od rzeczy.
    Jaki jest sens żądania od producenta stosowania innych części niż własne,
    jeśli to on płaci za części i naprawę?

    > o widzisz. masz możliwość wyboru producenta tego oryginału?

    A dlaczego i po co miałbyś mieć?

    > ciii nic nie mów, wiem! "inne warunki sprzedaży"

    Nie - te same warunki.
    Żaden producent nie daje prawa do decydowania nabywcy, jakich części ma
    używać do produkcji/naprawy swojego produktu

    > aaa no widzisz, właśnie wręcz przeciwnie.

    Przeciwnie to jest w Twojej głowie.

    > nie

    Tak.

    > 31.08 godzina 21.40
    > piszę ja:
    > "dla ludzi naprawiających w ASO (bo stracą gwarancję) jest monopol
    > producenta"

    I gdzie tu mowa o naprawianiu auta przez gwaranta?
    Jak byk mowa jest o naprawianiu (czyli również płaceniu za naprawę) przez
    właściciela samochodu (albo nie ogarniasz tego co sam piszesz).
    Inaczej to nie oni naprawiają, tylko im się naprawia.

  • 67. Data: 2012-08-02 22:09:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie uważam.

    > jednym słowem, zgadzasz się?

    A z czym?
    Bo zadałeś pytanie, a zgadzać się można tak co zasady z tezą, a nie
    pytaniem.

  • 68. Data: 2012-08-02 22:15:42
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 22:02, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przez kogo zastosowania?
    > Bo możliwość zastosowania przez klienta w okresie gwarancji jest bliska
    > zeru.

    o właśnie! monopol.

    > A i tak NIE wygasza to gwarancji na samochód.
    > Tracą ją tylko te podzespoły które zostały wymienione i te, które w
    > wyniku zastosowania badziewia się zepsuły.

    wiem co się zepsuło!
    silnik się zepsuł.

  • 69. Data: 2012-08-02 22:26:26
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 22:00, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Fiat może był monopolistą, ale czasach Maluchów i PF125.
    > Im szybciej to pojmiesz tym lepiej dla Ciebie.

    > Bo to są brednie.

    konstruktywne bardzo
    czyli jednak w szkole uczyli... uczyli...
    a wyszło jak zwykle.

> [...]
    > mógłbyś kupić niczego innego.
    > No chyba, że chodzi Ci o monopol Fiata na produkcję samochodów marki

    nie wiem czy będziesz w stanie dokonać takiej gimnastyki umysłowej
    Fiat=np. Norwegia
    Citroen= dajmy na to Polska
    Jak nie odpowiada Ci płacenie dużo za wódkę w Norwegii to przenosisz się
    do Polski.
    ale wciąż w Norwegii jest monopol państwa na wódę.

  • 70. Data: 2012-08-02 22:33:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > o właśnie! monopol.

    ROTFL !!!!!
    Kończę tą dyskusję, bo konsekwencją takiej ilości bredni z Twojej strony,
    połączonej z totalnym nierozumieniem tego na co odpowiadasz, mogłyby być
    tylko epitety.
    Nara.
    EOD.