    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przeglądarka która udaje...
    Date: Fri, 4 Jan 2019 23:01:06 +0100

    W dniu 04.01.2019 o 07:24, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:

    > Np. we "frajerFox" ustawiasz 'desktop' i fajfa
    > lub instalujesz 'pony' i ustawiasz parametry
    > przegladarki (naglowki, jest uch kilka).
    >
    > Kurwa tu tylko LAMENTUJA NIEDOJDY!!!

    no... nie wiem. Widzisz, dowiedziałem się że pewna firma, wolałbym nie
    wskazywać palcem, dostała worek złota od podatników, aby umożliwić
    dostęp do danych przez stronę www z komputera. owa firma oferuje również
    dostęp ze smartfona - niestety tu już umowa nie precyzowała zasad i...
    jest on płatny. PC - za darmo, android płatny. wiec firma owa dwoi sie i
    troi, aby przeglądarki smartfonowe... miały duże problemy. aby
    wyświetlały białe strony, aby kłóeczko wczytywania kręciło się w
    nieskończoność. tak czy owak, na smartfonie przełączanie w tryb
    "desktop" nie zawsze działa. Znaczy jest jedna znana mi przeglądarka
    która tak działa. Teraz najtrudniejsze. wytłumacz to przeciętnej
    kobiecie jak ma zrobić. zainstalować przeglądarkę ze sklepu play, da
    rade. przestawić jednego "ptaszka" w ustawieniach - zahacza o czarną
    magię. ale już instalowanie rozszerzenia do chroma i jakieś konfiguracje
    - daj spokój. Pytane dalej aktualne, choć częściowe rozwiązanie już jest
    ToMasz
    PS a lamentów nie musisz czytać, a tym bardzej na nie odpowiadać