-
Data: 2018-09-18 21:54:48
Temat: Re: przeróbka na elektryka
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 18 Sep 2018 20:53:23 +0200, ToMasz napisał(a):
> W dniu 18.09.2018 o 17:19, Zenek Kapelinder pisze:
>> Tanie mieso to psy jedza. Ale jest rozwiazanie. To akumulatory do wozkow
widlowych. Kazdemu taka bateria akumulatorow kojarzy sie ze skrzynia wielkosci
kredensu. Ale zlozona jest z pojedynczych akumulatorow 2V. Produkowane sa takie
akumulatory w roznych wielkosciach zaleznych od pojemnosci. Przy przerobce trzeba
wycinac podloge i robic miejsce na akumulatory. To co za roznica czy sie wytnie pod
cztery akumulatory 12V 200Ah czy pod 72 akumulatory 2V 200Ah. W sklepowych
akumulatorach trakcyjnych wychodzi ok 1000 za kWh. W wozkowych mniej. Poza tym
wozkowe daja sie naprawiac i regenerowac. Kiedys w necie znalazlem ze koszt
regeneracji w czasie ktorej wymieniany jest caly srodek na nowy to polowa ceny nowego
akumulatora.
>> Silnik: ma 12kW mocy ciągłej i 35kW chwilowej, przez parę sekund).
> zasilanie 120V.
> pojazd podczas normalnej pracy (z minimalnym ogrzewaniem lub klimą)
> będzie pobierał 12kW, nie ciągle, ale załóżmy że przez połowę trasy.
> Absolutne minimum to 10 minut pracy na tej mocy. czyli potrzebuję 2kWh!
Opel Ampera "pali" średnio 15.75kWh/100km.
Nissan Leaf 16kWh.
Tesla S 20.5kWh
(dane ze spritmonitor)
Na 2kWh przejedziesz max kilkanaście kilometrów, a i to pod warunkiem że
rozwiążesz wiele problemów tak dobrze jak inżynierowie z koncernów (m.in.
istotne jest odzyskiwanie energii podczas hamowania).
IMO licz raczej 30kWh, chyba że chcesz tym jeździć wokół komina.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.18 01:43 PiteR
- 19.09.18 03:26 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 08:18 p...@g...com
- 19.09.18 13:13 Myjk
- 19.09.18 13:55 Bolko
- 19.09.18 14:24 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 17:26 ToMasz
- 19.09.18 17:55 Bolko
- 19.09.18 18:25 ToMasz
- 19.09.18 19:11 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 19:53 Bolko
- 22.09.18 19:37 scobowski
- 22.09.18 20:12 WS
- 27.09.18 14:53 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=