-
Data: 2018-09-19 03:26:02
Temat: Re: przeróbka na elektryka
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Zanim sie zaczniesz zastanawiac popatrz na charakterystyke akumulatora olowiowego w
funkcji pobieranego pradu. Akumulator olowiowy ma nominalna pojemnosc przy
rozladowaniu pradem 1/10C lub mniejszym. Jak pociagnac 0,5C to bedzie mial ok polowy
pojemnosci do wykorzystania, a jak 1C to z 15-20% pojemnosci jaka ma. Litowe troche
lepsze ale szalu nie ma. Byla wersja seicento na prad. Silnik 30kW. Do zasilania 18
akumulatorow olowiowych 12V 60Ah. Przerobka jest nieoplacalna. Oplacalna moze byc
tylko w sytuacji w ktorej rzad partycypuje w kosztach. I taki powinien byc model
eletryfikacji transportu indywidualnego w Polsce w miastach. Na kupowanie nowych nas
nie stac a kazde doplaty beda niemoralne. Na akumulator do malego miejskiego
samochodu trzeba olowiu za 2,5 tysiaca zlotych. Rzad bez przekretow moglby taki
akumulator kuic u polskiego producenta za 3,5 tysiaca zlotych. Mialby w cenie netto
bo sam sobie podatkow nie bedzie placil. Dzierzawil by tak zeby na dzierzawie zarobic
z 15-20%. Kupilby hurtem prad do swoich akuulatorow. Zaplacil by z 25 roszy za
kilowatogodzine i sprzedawal do ladowania akumulatorow po 45 groszy w nocy, zeby
lepiej wykorzystac elektrtownie, i po 1,50 w dzien zeby wymusic lepsze wykorzystanie
elektrowni w nocy. Silniki i sterowniki tez z polskiej fabryki. Do silnika doplata
50% i za pokazanie kwita ze zlomowania silnika spalinowego przerobka na koszt
panstwa. Wyszlo by ze przy przerabianiu rzad doplaca do kazdego samochodu 1000
zlotych i w ten sposob ustalona byla by doplata do kazdego elektrycznego samochodu.
Ktos kupi za 350 tysiecy elektrycznego bentleya to mu zwroca 1000 zeby nie powiedzial
ze jest gorzej traktowany od innych. Tylko taki system w Polsce ma sens.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.18 08:18 p...@g...com
- 19.09.18 13:13 Myjk
- 19.09.18 13:55 Bolko
- 19.09.18 14:24 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 17:26 ToMasz
- 19.09.18 17:55 Bolko
- 19.09.18 18:25 ToMasz
- 19.09.18 19:11 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 19:53 Bolko
- 22.09.18 19:37 scobowski
- 22.09.18 20:12 WS
- 27.09.18 14:53 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=