eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzeróbka na elektryka › Re: przeróbka na elektryka
  • X-Received: by 2002:a25:1c83:: with SMTP id c125-v6mr182164ybc.6.1537320362770; Tue,
    18 Sep 2018 18:26:02 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:1c83:: with SMTP id c125-v6mr182164ybc.6.1537320362770; Tue,
    18 Sep 2018 18:26:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder.usenetex
    press.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp
    .giganews.com!z10-v6no75940qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni15qti.0!nntp.googl
    e.com!z10-v6no75937qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 18 Sep 2018 18:26:02 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pnrhj8$t4l$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.174.184;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.174.184
    References: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <pnrhj8$t4l$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: przeróbka na elektryka
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 19 Sep 2018 01:26:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 22
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640006
    [ ukryj nagłówki ]

    Zanim sie zaczniesz zastanawiac popatrz na charakterystyke akumulatora olowiowego w
    funkcji pobieranego pradu. Akumulator olowiowy ma nominalna pojemnosc przy
    rozladowaniu pradem 1/10C lub mniejszym. Jak pociagnac 0,5C to bedzie mial ok polowy
    pojemnosci do wykorzystania, a jak 1C to z 15-20% pojemnosci jaka ma. Litowe troche
    lepsze ale szalu nie ma. Byla wersja seicento na prad. Silnik 30kW. Do zasilania 18
    akumulatorow olowiowych 12V 60Ah. Przerobka jest nieoplacalna. Oplacalna moze byc
    tylko w sytuacji w ktorej rzad partycypuje w kosztach. I taki powinien byc model
    eletryfikacji transportu indywidualnego w Polsce w miastach. Na kupowanie nowych nas
    nie stac a kazde doplaty beda niemoralne. Na akumulator do malego miejskiego
    samochodu trzeba olowiu za 2,5 tysiaca zlotych. Rzad bez przekretow moglby taki
    akumulator kuic u polskiego producenta za 3,5 tysiaca zlotych. Mialby w cenie netto
    bo sam sobie podatkow nie bedzie placil. Dzierzawil by tak zeby na dzierzawie zarobic
    z 15-20%. Kupilby hurtem prad do swoich akuulatorow. Zaplacil by z 25 roszy za
    kilowatogodzine i sprzedawal do ladowania akumulatorow po 45 groszy w nocy, zeby
    lepiej wykorzystac elektrtownie, i po 1,50 w dzien zeby wymusic lepsze wykorzystanie
    elektrowni w nocy. Silniki i sterowniki tez z polskiej fabryki. Do silnika doplata
    50% i za pokazanie kwita ze zlomowania silnika spalinowego przerobka na koszt
    panstwa. Wyszlo by ze przy przerabianiu rzad doplaca do kazdego samochodu 1000
    zlotych i w ten sposob ustalona byla by doplata do kazdego elektrycznego samochodu.
    Ktos kupi za 350 tysiecy elektrycznego bentleya to mu zwroca 1000 zeby nie powiedzial
    ze jest gorzej traktowany od innych. Tylko taki system w Polsce ma sens.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: