  • 11. Data: 2013-10-23 18:27:55
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-23 14:26, Andrzej Lawa pisze:
    > Bo doszedłem do wniosku, że mam dość i zacząłem wysyłać nagrania do
    > KRD

    Zastanów się lepiej nad swoja jazdą. Jeżeli masz tego dość, a t.z. że wielu
    wkurwia twoja jazda i to bardzo, bo dopuszczają się takich
    niebezpiecznych manewrów.
    Reasumując, stwarzasz zagrożenie i jesteś niebezpieczny. A z tego co
    powyżej zacytowane wynika że i niereformowalny.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 12. Data: 2013-10-23 18:43:15
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    On 2013-10-23 13:13, Andrzej Lawa wrote:
    > (...)
    > Ile "kosztuje" niezachowanie bezpiecznej odległości oraz wyprzedzenie i
    > zahamowanie komuś przed nosem?

    Zadupizm wiecznie żywy. Więc nie ma co się upierać przy urzędowym
    rozstrzyganiu sporów w tym zakresie. Na lubienie jazdy na cudzym
    zderzaku nie ma rady. Jak się coś szczerze polubi, to się z tego
    łatwo nie zrezygnuje. Podobnie rzecz się ma z nielubieniem. Kiedy
    ktoś nie wyobraża sobie siebie na torze w wyścigu formuły 1,
    nie polubi tych, których taka przypadłość dotknęła.

    Dlatego doradzam wyjście alternatywne. Na przykład naklejki
    ostrzegawcze na tylnym zderzaku. Ostatnio widziałem samochód
    z domu wczasowego w miejscowości Lisa Młyn (miał taki napis
    na karoserii), który na tylnym zderzaku napisał ostrzeżenie:
    "Jak przypieprzysz, to zapłacisz."

    Jan

  • 13. Data: 2013-10-23 19:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Abstrahując od pomyłki w skrócie, przyzwyczaj się do bycia ciąganym w
    > charakterze świadka. WRD jedyne co może zrobić, to przekazać sprawę na
    > drogę sądową. Samo nagranie jest niewystarczające do ukarania, nawet
    > jeśli sytuacja jednoznacznie wskazuje wykroczenie.

    Z ciekawosci - dlaczego?
    Znajdujesz gościa, pokazujesz mu nagranie, a on zgadza sie, ze nabroił.
    Przyjmuje mandat.

    Co jest nie tak w takiej sciezce?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 14. Data: 2013-10-23 19:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Reasumując, stwarzasz zagrożenie i jesteś niebezpieczny. A z tego co
    > powyżej zacytowane wynika że i niereformowalny.

    ROTFL
    Krzychu, znowu pokazujesz, ze nie masz pojecia o jezdzie samochodem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 15. Data: 2013-10-23 19:10:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 23 Oct 2013 18:27:55 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Reasumując, stwarzasz zagrożenie i jesteś niebezpieczny.

    Gówno prawda.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2013-10-23 19:16:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-23 18:43, Jan45 pisze:

> [...]
    > rozstrzyganiu sporów w tym zakresie. Na lubienie jazdy na cudzym
    > zderzaku nie ma rady. Jak się coś szczerze polubi, to się z tego

    Na lubienie jazdy na cudzym zderzaku jest rada i to dość skuteczna
    - pomiar odległości. Stosowany prewencyjne w niektórych krajach.
    Z czasem w Polsce też tak będzie.

  • 17. Data: 2013-10-23 19:42:53
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-23 19:00, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > Krzychu, znowu pokazujesz, ze nie masz pojecia o jezdzie samochodem.

    Tak tak ROTFL

  • 18. Data: 2013-10-23 19:45:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-23 19:10, jerzu pisze:

    > Gówno prawda.

    Po czym mniemasz?

  • 19. Data: 2013-10-23 20:58:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.10.2013 19:00, Budzik pisze:

    > Z ciekawosci - dlaczego?
    > Znajdujesz gościa, pokazujesz mu nagranie, a on zgadza sie, ze nabroił.
    > Przyjmuje mandat.
    >
    > Co jest nie tak w takiej sciezce?

    Na pewno będę musiał się pofatygować potwierdzić elektroniczne zeznanie
    w lokalnej komendzie. Trudno.

    Może będę wzywany na świadka. Cóż, poświęcę się. Ktoś musi inaczej to
    się nigdy nie skończy.

  • 20. Data: 2013-10-23 20:59:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.10.2013 18:27, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > Reasumując, stwarzasz zagrożenie i jesteś niebezpieczny. A z tego co
    > powyżej zacytowane wynika że i niereformowalny.

    Tia, a kobieta jest winna zgwałcenia bo była zbyt atrakcyjna i biegła sama.

    Jak zwykle pieprzysz głupoty i popierasz chuligaństwo.