    Subject: Re: remont maszyn
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 21 Aug 2019 13:50:57 +0200

    8427
    -7854

    > Nie wczytywałem się, ale tam chyba tylko pomiar. Nie wskaże gdzie jest
    > krzywo.

    Gdzieś tak 15 lat temu wysłałem internetem model CAD części do innego
    miasta, gdzie oferowali tanią usługę na obrabiarce 3d.
    Pojechałem potem na odbiór, ale nie miałem jak zmierzyć zarysu.
    Facet uśmiechnął się i zaprowadził mnie do maszyny współrzędnościowej,
    która objechała obwód części rysując pięknie gdzie są jakie odchyłki.
    Było to coś podobnego do tego wydruku.
    https://www.ita-polska.com.pl/product/6/waveline-w80
    0c-w900c#lb-s3-4

    WM