  • Data: 2017-05-22 03:55:15
    Temat: Re: rozdziewiczylem 13-tke
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:3q4cbqcocc2r$.maylb5kxme76.dlg@40tude.net...

    > A Japonczyki nie przeszli na metryczne jeszcze wczesniej ?

    Jeszcze raz wspomnę, bo chyba się pobubiłeś... nie chodzi o to
    że ja pierwszy raz użyłem 13-tki bo do tej pory używałem tylko
    1/2 cala i 5/8 cala. Mówię że pierwszy raz użyłem 13-tki bo do
    tej pory miałem w ręce tylko 10, 12, 14, 17, 19... a 13 i 15, 16 nowiutkie.

    > Na to nawet nie patrze - co samochod, to inaczej.
    > Ale akumulator normalny ?
    >
    > A gdzie w ogole jest - tylu pod kanapa ?

    No we wszystkich Japończykach jest aku na przodzie, przy narożniku.
    W Passatach jest tuż przy szybie przedniej, centralnie umiejscowiony
    między silnikiem a ścianą kabiny. Aby go wydłubać spod rynienki
    plastikowej pod szybą przednią musiałem się mocno nagimnastykować.

    > kola na sruby sa dosc popularne w samochodach, ale sztyfty to
    > faktycznie pierwsze slysze.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=uyt9_ppLlxE
    > Prawie normalne ... w USA tez tak tak kradna kola ?

    Tak wygląda to u Hondy jak zdejmiesz koło i zdejmiesz tarczę hamuca:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ff/e4
    /ea/ffe4eac6e8c38fe7dd33fd7abb9764d7.jpg
    Tak z zamontowaną tarczą hamulcową:
    https://2.bp.blogspot.com/-hhBIC4dmc30/V0htVcfOOnI/A
    AAAAAAAA88/DgZZGlgJC4ENl6yQnYrXub7ck3Bvok1hwCLcB/s16
    00/IMG_5526.JPG
    Jak coś się stanie, to naprawa jest łatwa:
    https://www.youtube.com/watch?v=Z0avY0p0PU4

    A tak to wygląda w Passacie:
    https://www.youtube.com/watch?v=K32brOX-wag
    Gdybyś się nie mógł skupić patrząc na modelkę zamiast na koło,
    to różnica tkwi tym, że jak odkręcisz wszystkie śruby to koło
    nie ma na czym wisieć. Potem jak zakładasz nowe, to manewrujesz
    ciężkim kołem i próbujesz wcelować dziurą w dziurę a potem
    trzecią ręką musisz wcelować śrubą w dwie dziury ułożone
    równo względem siebie... Jakie ryzyko wkręcenia śruby krzywo?
    Duże. A jak już ukręcisz łeb śrubie to co potem? :-)