  • Data: 2017-05-22 10:32:08
    Temat: Re: rozdziewiczylem 13-tke
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-21 o 15:08, Pszemol pisze:

    > No kurde - jaja.
    > Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
    > przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
    > pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
    > Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
    > Tak, zgadłeś... 13mm :-)

    O ile się nie mylę - nazywają to "podszybiem". Jeżeli chodzi o Passata
    to nie muszę zgadywać jakim kluczem odkręca się wycieraczki. Taka
    ciekawostka - parę dni temu wyciągałem przewód od wspomagania przy
    Matriksie. Bez 4 kluczy o różnych rozmiarach nie da się wyciągnąć tego
    przewodu. I to tylko jeżeli chodzi o ich rozmiar, rodzajów kluczy kluczy
    także potrzeba kilku.

    > Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
    > nie popatrzę tam 13-tka :-)

    2004 to tez dziadek, ale gdy go skonfrontujemy z takim Audi sąsiada, to
    już nowizna. Owo Audi powstało w końcu lat 70ych ubiegłego wieku.
    Zadziwiająca sprawa - tym autem lepiej mi się jeździ niż tymi
    współczesnymi. Jest dla kierowcy jak dobrze dopasowane rękawiczka do
    dłoni, a nie ma nawet wspomagania kierownicy..