  • 41. Data: 2004-06-02 17:16:43
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> w artykule
    <news:c9k25v$rji$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

    > Masz zly dzien? 1) delim_i_ter, skoro juz sie czepiasz
    > 2) niech no zacytuje sam siebie "OE i QuoteFIX sie buntuje", co
    > nie ma nic wspolnego z "nie chcesz/nie potrafisz"

    Może on ma zły dzień, ale Ty masz chyba zły rok. Wiesz, kiedy pojawił się
    IE6sp1, a potem poprawiony OE? A wiesz, kiedy się pojawiła ostatnia wersja
    OE-QF? I wiesz, co jej twórca napisał na swoich stronach na temat
    poprawiania delimitera?
    Jeśli zaprzeczasz, że "nie chcesz/nie potrafisz", to znaczy, że to Ty się
    buntujesz, a nie używane przez Ciebie programy.
    Ponieważ jednak zażyczyłeś sobie EOT, a problem nadaje się raczej na
    pl.news.czytniki niż tu, to z zaleceniami ze strony
    http://evil.pl/pip/czytniki.html musisz sobie poradzić sam.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 42. Data: 2004-06-02 18:03:48
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl
    Od: josh <j...@d...xyz.pl>

    pl.internet.polip, DooMiniK :

    > Yyy... ja w home.pl stosuje SSL dla SMTP i działa: tylko port jest
    > jakiś inny, niż 'przyjęty' - w domu sprawdzę.

    inny?
    465

    Port: 465

    Name: smtps

    josh - jakub synoradzki
    o'morgan's tequila team

  • 43. Data: 2004-06-02 18:30:00
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    josh <j...@d...xyz.pl> zapodał(a):
    > pl.internet.polip, DooMiniK :

    > inny?
    > 465
    > Port: 465
    > Name: smtps

    465 - rzeczywiście... coś sobie ubzdurałem...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 44. Data: 2004-06-02 19:35:50
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Andrzej Bursztynski napisał(a):

    > Rozumiem, że to taki dowcip z Twojej strony bo świetnie wiesz, że w tym celu
    > musiałbyś zatrudnić się albo zostać dostawcą instytucji państwowej i zrobić
    > papiery na dopuszczenie zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnej.

    No sie nasluchalem... Rozumiem, ze informacje dotyczace np tego czy hasla
    do kont mailowych w takich instytucjach maja zawierac znaki specjalnie czy
    tez nie jest tak tajna informacja, ze gdybys o tym powiedzial to musialbys
    mnie zabic? ;P

    Tak czy inaczej - Panstwowe kojarzy mi sie z miernym, byle jakim robionym
    na odpierdol - i nie zmieniles tej oceny swoim postem.

    januszek

  • 45. Data: 2004-06-02 19:52:01
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    januszek wrote:
> [...]
    > tez nie jest tak tajna informacja, ze gdybys o tym powiedzial to musialbys

    Chciałem użyć tego efektownego dowcipu, ale mnie wyręczyłeś. -)
    Pytałeś explicite o politykę bezpieczeństwa, w firmach państwowych z reguły -
    czy to się podoba czy nie - duża część jej jest po prostu objęta klauzulą.

    A jak jesteś rzeczywiście zainteresowany - zapraszam na www.pse.pl, materiały
    dotyczące wymagań dołączenia do Rynku Energii dla UR. To są jawne materiały,
    poczytaj - może zweryfikujesz swoje mniemanie.

    A co do haseł - do systemów chronionych klasyczne hasła niespecjalnie są
    zalecane, jakbyś zrobił uprawnienia to byś się o tym zapewne dowiedział.

    > Tak czy inaczej - Panstwowe kojarzy mi sie z miernym, byle jakim robionym
    > na odpierdol - i nie zmieniles tej oceny swoim postem.

    Ja naprawdę nie mam zamiaru zmieniać Twoich skojarzeń, śmiem tylko twierdzić że
    najwyraźniej mało jeszcze Januszku widziałeś. Może Ci się informatyka w np.
    samorządach kojarzy z państwową - nie wiem, mogę tylko zgadywać co widziałeś.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 46. Data: 2004-06-02 23:42:48
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9l2b8$fsk$1@news.onet.pl...

> [...]
    wersja
    > OE-QF? I wiesz, co jej twórca napisał na swoich stronach na temat

    Nie.. cale szczescie nie mam obowiazku sledzenia _wszystkich_ nowosci
    oprogramowania, ktore wychodzi.

    > Jeśli zaprzeczasz, że "nie chcesz/nie potrafisz", to znaczy, że to Ty
    się
    > buntujesz, a nie używane przez Ciebie programy.

    Poniewaz programy, ktorych uzywam od X czasu dawaly sobie rade do tego
    momentu - wydawalo mi sie, ze to one nagle zaczely sie buntowac.

    > Ponieważ jednak zażyczyłeś sobie EOT, a problem nadaje się raczej na
    > pl.news.czytniki niż tu, to z zaleceniami ze strony
    > http://evil.pl/pip/czytniki.html musisz sobie poradzić sam.

    Rzeczywiscie problem mojego delimitera byl najglebszym, ktory nalezalo
    tutaj zaciagnac.
    Przepraszam, ze nie sledze wsparcia QF wobec OE, tak jak wiekszosc by
    chciala.
    Przykro mi, ze nie mam tyle czasu, aby tym sie zajac. Nie, zebym byl
    zgryzliwy. Na prawde - nie mam.
    A ze wyrazic swoje zdanie chce - tak i robie. Ktos moze mi zwrocic uwage,
    ale bez przesady - nie, zeby
    od razu mnie linczowano za OE i _old_ver_ QF. Przejzales watek? Nie staram
    sie wzbudzic jakichkolwiek
    problemow wsrod piszacych. Anyway, nikt poza Toba nie zwrocil mi
    odpowiedniej uwagi wobec mojego
    sposobu (uzywania OE do) postowania na usenecie. Przejze wskazany (znany
    mi evil.pl/pip) link i postaram
    sie zastosowac do nowszych "rozwiazan" usprawniajacych dzialanie OE.
    Tyla - czyli, dziekuje za rady & EOT.

    Pozdr,

    P.S. excuse me ( reszta grupy ), za kontynuowanie bezsensownego watku

    Rafal Doroszkiewicz

  • 47. Data: 2004-06-03 06:49:36
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Thu, 3 Jun 2004 01:42:48 +0200, Rafal.Doroszkiewicz wrote:
    > Przykro mi, ze nie mam tyle czasu, aby tym sie zajac. Nie, zebym byl
    > zgryzliwy. Na prawde - nie mam.
    Ale masz czas, by innym wytykać del_i_meter - naprawdę dziecinny odwet i
    poza Tobą chyba to nikogo nie obchodzi.

    Pzdr

  • 48. Data: 2004-06-03 07:20:37
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Andrzej Bursztynski napisał(a):

    [...]

> [...]
    > samorządach kojarzy z państwową - nie wiem, mogę tylko zgadywać co widziałeś.

    Hehe, bardzo wygodna argumentacja zza zaslony TOP SECRET ;) Swoja droga czytalem
    kiedys w ktorym z tygodnikow politycznych, ze nasza kochana administracji ma
    zwyczaj ukrywac za ta zaslona nawet banalne sprawy - to taka odmiana zasady RWD :)

    Tak czy inaczej, z racji swojej pracy, mam kontakty i z firmami panstwowymi (oraz
    urzedami panstwowymi), i z firmami prywatnymi - roznice sa widoczne golym okiem
    na korzysc tych ostatnich ;)

    januszek

  • 49. Data: 2004-06-03 09:35:22
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Użytkownik "maciek kanski" <n...@s...maila> napisał w wiadomości

    > Ale masz czas, by innym wytykać del_i_meter - naprawdę dziecinny odwet i
    > poza Tobą chyba to nikogo nie obchodzi.

    Naskoczyliscie na mnie, chociaz mnie nie znacie. Z moje punktu widzenia
    ci, ktorzy innych trollami nazywaja, sami staraja sie udowodnic, ze nimi
    sa.
    Chcesz przyznac, ze wszystkich obchodzi moj delimiter na tle tych (na
    prawde) idiotycznych zachowan ludzi, ktorzy tu sie zjawiaja?
    To tak, jakbym zle skonfigurowanym delimitrem robil wielka krzywde, jakby
    nie mozna bylo normalnie zwrocic uwage, tylko robic mi wyklad z tego, po
    co to jest.

    Chcialbym zakonczyc ten watek, bo zrobilo sie szambo.
    Mysle, ze tak jak malo kogo obchodzi, ze jest to delimiter, a nie
    delimeter, tak samo malo (albo i bardziej) powinien obchodzic watek
    rozpoczety przeze mnie i Lexx'a (januszek). Co post, to kolejna nowa
    uwaga. Dajcie prosze sobie spokoj.

    Mam nadzieje, ze pisze EOT po raz ostatni w tym watku.

    Pozdrawiam,

    Rafal Doroszkiewicz

  • 50. Data: 2004-06-03 14:22:06
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia 2 Jun 2004 18:03:48 GMT, josh <j...@d...xyz.pl> tako rzekł:
    :> jakiś inny, niż 'przyjęty' - w domu sprawdzę.
    : inny?
    : 465

    Szkoda, że na 25 nie udostępniają STARTTLS :/

    --
    Konrad
    http://amba.matrix.pl/~kurak/