  • Data: 2018-12-01 13:42:33
    Temat: Re: smieci
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-01 o 09:21, J.F. pisze:
    (..)

    > Sam pojemnik - zobacz na gorny rog, maja tam dwa wystajace
    > wzmocnienia, tego by z arkusza nie zrobili.

    Mogli połączyć wstępny wtrysk półfabrykatu z późniejszym jego
    rozdmuchiwaniem.

    Zobacz rysunek 12 tutaj:
    http://gliwice.impib.pl/images/wydawnictwa/Przetwrst
    wo/PDFy/PT_13/PT4-13/146-152.pdf

    > Nie jestem pewien jak wygladaja okolice raczki - tam moze podobnie
    > wystawac. No i okolice kółek.

    Są rozmaite techniki rozdmuchiwania.

    https://www.magazynprzemyslowy.pl/produkcja/Rozdmuch
    iwanie-w-przetworstwie-tworzyw-polimerowych,10020,1

    WM