  • Data: 2017-11-19 13:02:55
    Temat: Re: softstart dla zasilaczy impulsowych ?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2017 o 21:09, Piotr Wyderski pisze:

    > Chyba jednak nie. Układ jest stosunkowo skomplikowany,

    Nie zgadzam się. mam mgliste pojęcie o tym co we wspomnianych przez Was
    urządzeniach może nie zadziałać, ale skoro może nie zadziałać, trzeba je
    przed tym zabezpieczać, to znaczy że mogą przestać działać w naj mniej
    oczekiwanym momencie. To nic, wtedy niestety diagnostyka, wymiana na
    nowe i.... to samo. Nie twierdzę że takiego zabezpieczenia nie da sie
    wykonać tak aby działało bezawaryjnie, ale czy to będzie prosty układ?
    Z przekaźnikiem - niema problemu. sam nie padnie, w normalnym
    użytkowaniu zużyje się po dziesiątkach lat. Tu masz taki układ
    sprzedawany jako gotowiec.

    http://allegro.pl/softstart-modul-miekkiego-startu-i
    7012839560.html

    Ja się tylko zastanawiam, czy żarówka w roli opornika nie była by
    lepsza. w razie zwarcia, zacznie swiecić, dając znać że coś jest nie teges.

    ToMasz